-
Összegyűjtöttünk minden fontos ismérvet (médiatípust, korosztályi szokást, ügyfélelégedettséget stb.) arról, mi az, amit tudni érdemes 2023-ban a közösségi e-kereskedelemről.
-
A Facebook-csoport épp csak belefogott a fizikai üzletek megnyitásába, azonban belső források szerint egyelőre nem kíván tovább terjeszkedni a hagyományos kereskedelmi piacon.
-
Habár a TikTok nagyon feljött, a Facebook még mindig az egyik legjobb hely arra, hogy a vállalkozásodat és a márkádat megismertesd a közönséggel. Ehhez adunk most 8 tippet.
Legfrisebb cikkek
-
Miközben a Facebook és az Instagram bevallottan elkezdett “tiktokosodni”, minden jel szerint a TikTok is reagál: egy új funkció segítségével közzétehetjük a TikTok-videókat a Meta két közösségi óriásában.
-
Megszűnik a Facebook élő vásárlást lehetővé tevő funciója, a Live Shopping. A kereskedők persze nem maradnak videós értékesítési csatorna nélkül: a cég a jövőben a hangsúlyt a Reels szolgáltatására helyezi majd át.
-
A Facebook már a szövetségi fellebbviteli bíróságnál jár: Zuckerbergék azt kérik, semmisítsék meg a döntést, amely kapcsán a hirdetők közösen perelhetik be a céget a csalóka hirdetési mutatók miatt.
E-ker hírszemle
-
Az emelkedő hirdetési költségek, a csökkenő organikus elérések, a gyakori problémák ellenére a cégek 78,1%-a szerint még mindig megéri a Facebookot üzleti célra használni.
-
Idei utolsó cikkünkben a Facebook csatornánkon legnagyobb érdeklődésre számot tartó posztjainkat foglaltuk össze.
-
A Hootsuite több mint 200 országban végzett kutatása alapján a következő évet 5 trend fogja meghatározni.
-
A Facebook új vásárlási és termékmegjelenítési opciókat vezetve be a csoportokon belül.