Nagy Webáruház Felmérés
-
A Shoprenter idén is számos érdekes trend alakulásáról számolt be az immáron 15. alkalommal elkészült kutatás kapcsán, melyben bármilyen webshopmotort használó e-kereskedő részt vehetett.
-
Idén 15. alkalommal rendezi meg a Shoprenter Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi kutatását, a Nagy Webáruház Felmérést. A kérdőív célja, hogy valós és átfogó képet nyújtsanak a hazai e-kereskedelem helyzetéről.
-
A Shoprenter 2008 óta minden évben elvégezi a Nagy Webáruház Felmérést a hazai webáruház tulajdonosok közreműködésével. A 2021-es kutatásban 707 webáruház tulajdonos vett részt.
-
A Magyarországon üzemelő webáruházak mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta - ez derül ki a 14. Nagy Webáruház Felmérés adataiból.
-
Idén 14. alkalommal rendezi meg a Shoprenter Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi kutatását, a Nagy Webáruház Felmérést. A kérdőív célja, hogy valós és átfogó képet nyújtsanak a hazai e-kereskedelem helyzetéről.
-
A ShopRenter immáron 13. alkalommal rendezte meg a Nagy Webáruház Felmérést a hazai webáruház-tulajdonosok közreműködésével.
-
Az üzemeltetők 42%-a nem méri a konverziós arányt, 22%-uk nem tudja mennyi az átlagos kosárérték, mégis több a fele növekedett a Nagy Webáruház Felmérésben részt vevő webáuházaknak a kutatás eredményei szerint.
-
Megkezdődött a Nagy Webáruház Felmérés 2019-es adatgyűjtése, a kitöltők között Ecommerce Expo jegyeket sorsolnak a szervezők.
-
A hazai webáruházak több mint kétharmada könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben, azonban az üzemeltetők 21%-a egyáltalán nem méri a konverziós arányt.
-
A Nagy Webáruház Felmérés célja, hogy a piaci szereplők valós képet kapjanak a hazai e-kereskedelemről, és hogy milyen változások történtek az előző évekhez képest