analitika
-
A Kereső a konverziós útvonal (egyik) legfontosabb eleme. Sokan úgy gondolják, hogy egy jól SEO-optimalizált termékkatalógus önmagában elég ahhoz, hogy biztosítsa a termékek láthatóságát, lévén a Google vagy a ChatGPT keresőrobotjai majd elvégzik a munkát a nagy általános keresőoldalakra. Az adatok azonban mást mutatnak. Azok a felhasználók, akik használják egy webáruház belső keresőmotorját, több mint hatszor annyi bevételt termelnek, mint azok, akik nem.
-
Bemutatunk egy újabb fontos beállítást (Google Consent Mode), amely szükséges az összes weboldal esetén ahhoz, hogy minden analitikai és hirdetéshez gyűjtött felhasználói adatgyűjtés akadály nélkül mérhető legyen.
-
Szeretjük a Looker Studiót. Akkor is, ha előfordulnak olyan esetek, amikor nem triviális megjeleníteni egy-egy kívánt adatot. Ezért megyünk most még egy lépéssel tovább: a "Tippek és trükkök" cikksorozat első részében lépésenként végig vesszük az egyedi csatornák beállítását.
Legfrisebb cikkek
-
2024 aligha lesz könnyű év az e-kereskedelem számára, a logisztika pedig mindig is kritikus területe volt az online kereskedelemnek - idén sem lesz ez másképp. Melyek azok a trendek, amelyek 2024-ben kapnak erőre vagy térnek vissza a logisztikával kapcsolatos közbeszédbe? Milyen trendek uralják a logisztikai világot - a globális kereskedelem gerincét?
-
Az analitika a webáruházak működésének részévé vált, nem mindegy tehát, hogy mivel elemezzük az adatainkat. Az Apache-tól a Zoho-ig tart a spektrum - érdemes mindegyiküket szemügyre venni, hogy a legjobb, a számunkra leginkább hasznossá tehető Big Data adatelemzőt használhassuk.
-
Sokan - azok is, akik a Google Analytics 3-as verziójával (GA+) jól boldogultak - azzal szembesültek, hogy az új, GA4-es felület és funkcionalitás nagymértékben különbözik a korábban megszokottól, és nehézségeket okoz. Erre is nyújt egy alternatív megoldást a Google Looker Studioja.
E-ker hírszemle
-
Folytatjuk a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunkat. Ebben a részben azt járjuk körbe, hogyan érdemes felépíteni egy jól működő adat- és mérési stratégiát.
-
A Google márcuisban frissítésekről és új eszközök bevezetéséről adott hírt a Google Shoppinghoz, melyek még jobban segítik a kereskedőket az értékesítések teljesítményének elemzésében.
-
A Google még 2019-ban jelentette be, hogy a Chrome hamarosan nem fogja támogatni a harmadik féltől származó sütik használatát. Hogyan fogja ez a változás érinteni az online hirdetőket és ügyfeleket?
Legfrisebb cikkek
-
Folytatjuk a cikksorozatot, amelyben a Tag Manager-alapú mérés létrehozását mutatjuk be részletesen. Előző cikkünkben leírtuk, hogy miként hozzuk létre a Google Analytics fiókunkat, most pedig a Google Tag Manager fiók létrehozását és beállításait ismertetjük lépésről lépésre.