Az algoritmusfrissítések hullámvasútjára ugyan nem opcionális a jegyváltás, de az örökzöld SEO technikák segítenek, hogy zivatarosabb időkben is kiegyensúlyozott SEO eredményeket érjünk el. Az alábbiakban nézzünk néhány tartalommal és linképítéssel kapcsolatos módszert, amelyekkel növelhetjük a SERP pozíciónkat és organikus forgalmunkat.
Continue readingÁgyú után sebészkés: már nem úgy nyomul a Temu
Tavaly novembertől idén március végéig mindent letaroltak a magyar ecommerce piacon a Temu hirdetései. Ezután szinte teljesen leálltak, majd újraindultak a megjelenések. Mi történhetett a kínai online piactérnél?
Continue readingKét átszervezés között egy kis nyugalom: a felskálázás szervezeti problémái
A növekvő, sikeresen felskálázott kereskedelmi vállalkozás vezetőjének a szervezeti-működési rendről, de a fejlesztésük irányáról is döntenie kell. Az egyik kényes vezetési dilemma az elkülönülés és az integráltság kérdéséhez kapcsolódik… – Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének írása.
Continue readingRiasztó eredményt hoztak a hamis termékeket felderítő vizsgálatok
A webáruházak sikerének egyik alapfeltétele, hogy vásárlóik bízzanak bennük. Ne kételkedjenek abban, hogy az áruk, amiket kínálnak, éppen azt nyújtják majd nekik, amit a róluk szóló tájékoztatóban olvashatnak. Éppen ezért az e-kereskedők elemi érdeke a hamis termékek és a csalók eltüntetése virtuális polcaikról.
Continue readingMiért ne lehetne lehullott levelekből a csomagolás?
A csomagolás a körkörös gazdaság egyik Achilles-sarka. De mi van, ha a csomagolóanyag maga is, eleve, eddig hulladékként kezelt anyagból keletkezik? A szektor innovatív és gyors fejlődése, ugyanakkor az eredményeinek a befogadása is szükséges ahhoz, hogy az alábbi kezdeményezésben meglássuk akár a magunk lehetőségét.
Continue readingÁlmodnak-e a chatbotok digitális korrektorról?
Az „AI hallucináció” olyan jelenség, amelyben egy nagy nyelvi modellen (LLM) alapuló, általában generatív AI chatbot vagy számítógépes látásra szolgáló (képfelismerő) eszköz – olyan mintákat vagy tárgyakat észlel, amik a valóságban nem is léteznek, vagy az emberi megfigyelők számára nem érzékelhetők. Emiatt értelmetlen vagy teljesen pontatlan kimenetet hoznak létre.
Continue readingHa fogalmad sincs, hogyan lehetnének az AI eszközök a társaid a mindennapokban
Olyan mesterséges intelligenciával (AI) rendelkező eszközöket mutatunk be, melyeket a napi feladataink és munkánk során fel tudunk használni.
Continue readingRettentő tempóban gyorsítja az e-kereskedelmet a logisztikai háttér fejlődése
Az elektronikus kereskedelem szélsebes fejlődésénél csak a webáruházak és az online piacterek logisztikai kiszolgálása alakul át gyorsabban. A koronavírus-járvány idején sok hagyományos kereskedő rákényszerült internetes értékesítésének felpörgetésére, ami magával húzta az ezt kiszolgáló háttér-infrastruktúrát is. Azóta még erre az ösztönzőre sincs szükség a tempó tartásához.
Continue readingMeddig lehet kiterjeszteni a valóságot?
A cím szólhatna úgy is, hogy: A vásárlói élmény ösztönzése AR technológiával. Vagy úgy, hogy: Próbálja ki vásárlás előtt! A kiterjesztett valóság segítségével online is lehetséges. Ugyanarról van szó: a kiterjesztett valóság aktuális értelmezéséről.
Continue readingVállalati félelmek és megoldások az AI forradalom árnyaira
A technológia egyre gyorsuló fejlődése új kihívások elé állítja a vállalatokat – az AI térnyerése pedig kifejezetten aggodalmat kelt a vezetők körében.
Continue reading