TikTok
-
A kínai platform átszervezi e-kereskedelmi üzletágát annak érdekében, hogy az olyan piacokra összpontosítson, mint az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok – írja a Financial Times.
-
Korábban írtunk már az Instagram Reels jelentőségéről az online térben, de mivel a közösségi média világa egy elég nagy iramban változó terület, tekintsük át röviden, hogy mi is a helyzet az Instagram videós megoldásával 2023-ban.
-
A TikTokon bárkinek lehet több százezres elérése egy jól eltalált videóval – ha az algoritmus is úgy akarja. Ezt pedig marketingesként hiba nem kihasználni.
-
Miközben a Facebook és az Instagram bevallottan elkezdett “tiktokosodni”, minden jel szerint a TikTok is reagál: egy új funkció segítségével közzétehetjük a TikTok-videókat a Meta két közösségi óriásában.
-
Megszűnik a Facebook élő vásárlást lehetővé tevő funciója, a Live Shopping. A kereskedők persze nem maradnak videós értékesítési csatorna nélkül: a cég a jövőben a hangsúlyt a Reels szolgáltatására helyezi majd át.
-
A TikTok és kínai testvéralkalmazása idén előreláthatóan 31,66 milliárd dollárt tudhat magáénak a globális digitális hirdetési tortából.
-
A TikTok még közel sem rendelkezik akkora vásárlóbázissal, mint a Facebook-Instagram duó, azonban aktivitásuk miatt már vonzóak lehetnek a kereskedők számára.
-
A közösségi média világában élre törő TikTok stratégiai együttműködésre lép a zártláncú műsorszolgáltatással foglalkozó, Atmosphere nevű amerikai startuppal, így több nyilvános helyen is láthatóak lesznek a tartalmaik a kihelyezett TV-ken.
-
A kék univerzum üdvöskéje egyre inkább lemaradni látszik a meredek léptekkel haladó TikTok mögött – dacára annak, hogy módszeresen másolja annak megoldásait.
-
Számos, a kis- és középvállalkozások marketingtevékenységét támogató tartalommal és fejlesztéssel állt elő az elmúlt hónapokban a már több mint egymilliárd fős aktív felhasználótáborral rendelkező TikTok.