Skip to content

kiterjesztett valóság

csodák az e-kereskedelemben
-
Tíz év után Armando Roggio fellapozta korábbí ígéretgyűjteményét, és önkritikusan megállapította, hogy a 2014-ben az e-kereskedelmi világot is megváltani készülő csodák közül bizony, nem sokból lett tényleg csoda. A valóság rácáfolt a várakozásokra.
Ruhapróba a metavezumban: ez lenne a divatipar jövője?
-
Több cég is próbálkozik a fizikai bolthoz hasonló vásárlási élmény megteremtésére a virtuális valóságban, egyesek már kézzelfogható sikerrel - írja az E-Commerce Times.
Kiterjesztett valósággal pörgeti fel a konverziót a Snapchat
-
A Catalog-Powered Shopping Lens-ek az e-commerce szektorban használatos termékkatalógusok komplexitását hivatottak kombinálni a kiterjesztett valóság személyre szabottságával.
Figitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.
Az IKEA Family tagok kedvezményes szállítást kapnak az USA-ban
-
A svéd bútoróriás új utakat próbál ki: ezúttal a használtbútor-kereskedelem piacára lép, és saját termékeit vásárolja vissza, hogy aztán újraértékesítse azokat.
Figitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan
-
A kiterjesztett valóság (AR) népszerűsége évről-évre dinamikusan növekszik: egyes előrejelzések szerint a felhasználók száma 2021-re elérheti a 2 milliárdot. A Business Insider Intelligence friss kutatása az AR technológia lehetőségeit és jelenlétét vizsgálja a közösségi médiában. Ha a becsléseik helyesek, ennek az eszköznek az alkalmazása hamarosan megkerülhetetlen lesz a márkatulajdonosok és a kereskedők körében is.
E-kereskedelem 2030-ban: a várható 6 legfontosabb trend
-
Évtizedek óta ígérgeti az ipar, a virtual reality (VR) vagyis a virtuális valóság az elkövetkező évtizedben úgy tűnik tényleg beszivárog a hétköznapi életünkbe, és a jóslatok szerint gyökeresen felforgathatja majd a vásárlás élményét.
IKEA kiterjesztett valóság applikációja - a Place
-
Teljesen megújul a Place, már nem csak megnézhetjük a kiterjesztett valóság alkalmazásban, hogy hogyan mutatna az új IKEA bútor otthonunkban, de a vásárlást is azonnal elkezdhetjük az appon belül.
2019 e-kereskedelmi trendjei
-
Ezekkel a módszerekkel maradhatnak versenyképesek 2019-ben is az online kereskedők.
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl
-
Az utóbbi években lendületet kapott paradigmaváltásnak köszönhetően a fizikai és a digitális értékesítési csatornákon is egyre többször köszönnek vissza a másik platformon már jól bevált megoldások.