kiterjesztett valóság
-
Több cég is próbálkozik a fizikai bolthoz hasonló vásárlási élmény megteremtésére a virtuális valóságban, egyesek már kézzelfogható sikerrel - írja az E-Commerce Times.
-
A Catalog-Powered Shopping Lens-ek az e-commerce szektorban használatos termékkatalógusok komplexitását hivatottak kombinálni a kiterjesztett valóság személyre szabottságával.
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.
-
A svéd bútoróriás új utakat próbál ki: ezúttal a használtbútor-kereskedelem piacára lép, és saját termékeit vásárolja vissza, hogy aztán újraértékesítse azokat.
-
A kiterjesztett valóság (AR) népszerűsége évről-évre dinamikusan növekszik: egyes előrejelzések szerint a felhasználók száma 2021-re elérheti a 2 milliárdot. A Business Insider Intelligence friss kutatása az AR technológia lehetőségeit és jelenlétét vizsgálja a közösségi médiában. Ha a becsléseik helyesek, ennek az eszköznek az alkalmazása hamarosan megkerülhetetlen lesz a márkatulajdonosok és a kereskedők körében is.
-
Évtizedek óta ígérgeti az ipar, a virtual reality (VR) vagyis a virtuális valóság az elkövetkező évtizedben úgy tűnik tényleg beszivárog a hétköznapi életünkbe, és a jóslatok szerint gyökeresen felforgathatja majd a vásárlás élményét.
-
Teljesen megújul a Place, már nem csak megnézhetjük a kiterjesztett valóság alkalmazásban, hogy hogyan mutatna az új IKEA bútor otthonunkban, de a vásárlást is azonnal elkezdhetjük az appon belül.
-
Ezekkel a módszerekkel maradhatnak versenyképesek 2019-ben is az online kereskedők.
-
Az utóbbi években lendületet kapott paradigmaváltásnak köszönhetően a fizikai és a digitális értékesítési csatornákon is egyre többször köszönnek vissza a másik platformon már jól bevált megoldások.
-
A kiterjesztett valóságban rejlő lehetőségek kereskedői szempontjairól Kabarcz Balázzsal, a Decathlon kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk.