előfizetés
-
Hogyan betonozzuk be a kapcsolatunkat a vásárlóinkkal? Erre is megfelelő eszköz lehet az előfizetés! Legalábbis ezt állítja Wolf Gábor, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője és a Marketing Commando vezetője, aki saját vállalkozását, a gotomarketinget is előfizetéses modellben működteti. A marketing szakembert a saját tapasztalatairól kérdeztük.
-
Olyan mesterséges intelligenciával (AI) rendelkező eszközöket mutatunk be, melyeket a napi feladataink és munkánk során fel tudunk használni.
-
Bajba kerültek a koronavírus-járvány haszonélvezői közé tartozott, otthoni edzőgépeket gyártó cégek. Ki kell találniuk, hogyan húzzák ki magukat a gödörből. Jól jöhet, hogy az amerikai Peloton most előállt egy világos tervvel.
Legfrisebb cikkek
-
A most bemutatott és beépíthető, több mint száz újítás és frissítés hozzájárul ahhoz, hogy a Shopify felhasználói hatékonyabban és innovatívabban működtethessék webshopjaikat.
-
A Humanize Studió részletes útmutatást készített annak elősegítésére, hogy az üzleti modell sablon alapján el tudd dönteni: melyik termékelőfizetéses szolgáltatás-modell passzol leginkább a vállalkozásodhoz.
-
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
E-ker hírszemle
-
Szeretnél kisebb marketingköltéssel nagyobb bevételt elérni? Cikkünkben bemutatjuk az előfizetésben rejlő lehetőségeket, és hogy miként tudod átalakítani a bizniszed termékből szolgáltatásalapúvá.
-
Ha most készülsz webshopot indítani, akkor számos lehetőség közül választhatsz, hogy egy igazán stabil alapokon álló online vállalkozásod legyen.
-
Az elmúlt években komoly lökést kaptak a fizikai termékeket előfizetéses rendszerben értékesítő szolgáltatók, a járvány elmúltával azonban sokan egyre nehezebb helyzetben találhatják magukat.
Legfrisebb cikkek
-
Az Amazon és a Walmart után a Best Buy is előfizetéses tagsági programot indított. A vevők ezzel spórolnak, a kereskedelmi cégek pedig biztos, kiszámítható bevételhez juthatnak.