Skip to content

Temu

436656435_1194638755248798_4332686483793304689_n
-
Tavaly novembertől idén március végéig mindent letaroltak a magyar ecommerce piacon a Temu hirdetései. Ezután szinte teljesen leálltak, majd újraindultak a megjelenések. Mi történhetett a kínai online piactérnél?
trendspotting
-
Újra növekedési pályára állhat-e a hazai e-kiskereskedelem? Milyen trendek határozzák meg a munkánkat? Továbbra is a nagy nemzetközi politikai és világgazdasági folyamatok dominálják az életünket vagy az e-kereskedők végre újra fókuszálhatnak arra, amihez a legjobban értenek? Mindez kiderül a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös 2024-es Trendspotting kutatásából.
temulufi1
-
A Temu körüli kezdeti, nagy felhajtás halványulni látszik, miközben egyre csak sokasodnak a kérdések. A reklámoffenzíva még működik, de az újdonság varázsa már oda.
418515943_911098700708553_4350333896157728150_n
-
Nehéz éven van túl az Alibaba, a valaha a kínai elektronikus kereskedelem egyeduralkodó vállalata, amelyre 2023-ban alaposan ráijesztettek versenytársai. A vállalat vezetősége szerint túl vannak a sokkon és cégük vissza fogja nyerni régi fényét. Eközben az Egyesült Államokban perek indultak a Temu ellen.
webáruház
-
Megtorpant tavaly az online kiskereskedelmi piac permanens növekedése, de a webáruház üzemeltetőket aktuálisan az állami postavállalat használatára kötelezés mellett leginkább a „Temu-veszedelem” izgatja. A szektor elé emelt akadályok leküzdhetőségéről kérdeztük Ormós Zoltánt, az Ecommerce Hungary Egyesület alelnökét.