IKEA
-
A vásárlói döntések meghozatalában kulcsfontosságú szerepet játszanak a termékfotók, melyekre a fogyasztók háromnegyede támaszkodik. A vizuális megjelenítés hatékonyságát bizonyítja, hogy a kiváló minőségű termékfotókkal rendelkező termékek az alacsony minőségűvel illusztráltakhoz képest 94 százalékkal nagyobb konverziós arányt produkálnak.
-
A szemantikus keresés definíció szerint egy olyan technológia, amely a keresések mögötti szándékot próbálja megérteni, nem csupán a kulcsszavak egyezésére fókuszál. Nem kell sokat gondolkodni rajta, hogy mindez milyen radikális változásokat idézhet elő az e-kereskedelemben.
-
A cím szólhatna úgy is, hogy: A vásárlói élmény ösztönzése AR technológiával. Vagy úgy, hogy: Próbálja ki vásárlás előtt! A kiterjesztett valóság segítségével online is lehetséges. Ugyanarról van szó: a kiterjesztett valóság aktuális értelmezéséről.
Legfrisebb cikkek
-
Bár az Ikea svéd cég, most az amerikai ágazatuk dobott izgalmasat: a cég kiterjesztette hűségprogramját a kiszállítási költségekre.
-
A svéd bútoróriás új utakat próbál ki: ezúttal a használtbútor-kereskedelem piacára lép, és saját termékeit vásárolja vissza, hogy aztán újraértékesítse azokat.
-
Hogy hol? Természetesen Észtországban. A svéd bútoráruház első alkalommal jelent meg úgy egy piacon, hogy nem a klasszikus, sokezer négyzetméteres bemutatóteremmel indított, hanem egy közel 8000 terméket kínáló webshoppal.
E-ker hírszemle
-
Teljesen megújul a Place, már nem csak megnézhetjük a kiterjesztett valóság alkalmazásban, hogy hogyan mutatna az új IKEA bútor otthonunkban, de a vásárlást is azonnal elkezdhetjük az appon belül.
-
A kereskedelemben is egyre több helyen és formában jelentkezik az AR: összegyűjtöttünk néhány érdekes gyakorlati példát.
-
Az alábbi mobil applikációkat érdemes tanulmányozni, mert jól jelzik, milyen irányba tart a kereskedelem.
Legfrisebb cikkek
-
Az IKEA webshopjában már elérhető az online rendelt termékek házhozszállítása. A szolgáltatás hivatalos bemutatójára január 30-án kerül sor.