Új szolgáltatást vezet be az Amazon, ami a remények szerint megoldhatja sok-sok kereskedő az ellátási láncok akadozása miatt problémáit.
Continue readingGKID – Árukereső.hu: Borúlátóvá tette az e-kereskedőket a lassuló növekedés és a romló kilátások
Dinamika tekintetében 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem.
Continue readingVitaindító: 9 további ok, amiért a magyar e-kereskedő nem lép külföldi piacra
A DKSZ által korábban ismertetett tényezők mellett további 9 lehetséges gátat mutatunk be, amelyek hozzájárulhatnak a hazai kereskedők itthon maradásához.
Continue readingMindset váltás a webshopfejlesztésben: a composable commerce
Azok a cégek, amelyek adaptálták a composable megközelítést, a versenytársaiknál 80%-kal gyorsabban fognak tudni új funkciókat bevezetni az online kereskedelmi rendszereikben. De mit is jelent a composable commerce?
Continue readingAz empátia az egyik legfontosabb tényező a vásárlók szerint
Az Econsultancy a közelmúltban tette közzé 2022-es kutatását, amely a cégek marketingterveiről és jövőbeni stratégiai kérdéseiről szól, az ügyfelek elvárásainak fényében.
Continue readingMég nem késő jelentkezni a Magyar E-kereskedelem Napjára
Ormós Zoltánnal, az eseményt szervező Ecommerce Hungary Egyesület alelnökével beszélgettünk a szeptember 8-án megrendezésre kerülő Magyar E-kereskedelem Napja konferenciáról.
Continue readingAz Instacart non-food termékekkel bővíti kínálatát
“Nagy és terjedelmes” csomagok házhoz szállítását is vállalja ezentúl az Instacart – derül ki a cég augusztus végén kiadott közleményéből.
Continue readingInfluenszer hirdetések egyszerűen: itt a Shopify Collab
A Shopify Collab néven futó eszközök segítségével a platformot használó több millió kereskedő egyszerűbben reklámozhatja termékeit influenszerek és tartalomkészítők segítségével.
Continue readingMiért eshetett vissza a weboldalad organikus forgalma?
A forgalom-visszaesésnek számos oka lehet egy weboldal esetén. Áttekintjük a legfontosabbakat, és hogy miként kerülheted el a buktatókat.
Continue readingEgyre népszerűbbek a QR kódok az e-kereskedelemben is
Bár aligha nevezhető robbanásszerű terjedésnek, évről évre egyre több QR kódot olvasnak be a felhasználók telefonjaikkal. Hogyan és milyen formában használhatjuk őket az e-kereskedelemben?
Continue reading








