Skip to content

MasterCard

462551403_597870842686833_7218408519482700823_n
-
Egy modern online áruház számára a biztonság ma már nem csupán előny, hanem alapkövetelmény. Kockázat, amit megbízhatóan kezelni kell tudni. Az e-kereskedelemi szereplők nagy mennyiségű érzékeny adatot kezelnek – a fizetések feldolgozásától a személyes információkig –, és ez egyben azt is jelenti, hogy egyben vonzó célpontot jelentenek a hackerek számára is. Egy friss elemzés mégis a webhelyek 92,4 százalékán talált rosszindulatú, gyanús vagy aggasztó biztonsági problémákat.
greenfriday
-
A fenntarthatóságra és tudatos életmódra való törekvés egyre nagyobb szerepet kap a globális és hazai kereskedelemben, beleértve a vásárlói döntéseket is. Különösen fontos ez az ünnepi szezonhoz közeledve, amikor a fogyasztás ugrásszerűen megnő. A Mastercard idei Green Friday kampánya erre az új szemléletre épít, és arra ösztönzi a vásárlókat, hogy az élelmiszerfogyasztás és -vásárlás területén is váljanak környezettudatosabbá.
445587723_438612292455152_2369926277729960658_n
-
Idén is elkészült a GKID és a Mastercard által készített eTOPLISTA, ami jól tükrözi az e-kereskedelem tavalyi, rendkívül turbulens évét. Nézzük meg, kik végeztek az élen, és milyen mozgások voltak 2023-ban!
gkid_mc
-
Infláció alatti féléves forgalombővülés, de a második félévben már reményt keltően emelkedő rendelési frekvencia jellemzi a hazai online kereskedelmet. Stagnáló belföldi piacról ír a friss GKID jelentés.
eTOPLISTA 2022: helycserék és szélsőséges mozgások
-
A GKID a Mastercard közreműködésével 2023-ban immár nyolcadik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát.
GKID-MasterCard: egyre élesebb a harc a vásárlókért
-
A GKID és a MasterCard Digitális Kereskedelmi Körképe alapján 9,9%-os bővüléssel zárt a hazai online kiskereskedelem, és az idei évre is hasonlóak a kilátások.
Együttműködésre lép a GKID és a Mastercard:
-
2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását.
Az Árukereső és a Mastercard együttműködése még jobban összekapcsolja a fogyasztókat a kereskedőkkel
-
Az Árukereső és a Mastercard legújabb együttműködése rugalmasabb, könnyedebb és hatékonyabb élményt kínál a „kassza” mindkét oldalán.
A FinTech már a részletfizetést is megújította
-
A “buy now pay later” az elmúlt hónapokban akkorát futott, hogy többek szerint nemcsak felboríthatja az eddig ismert vásárlási szokásainkat, hanem újfajta adósságcsapdába is küldheti a nem eléggé körültekintő vásárlókat.
Bitcoin alapú fizetési megoldásokat vezet be a Mastercard
-
Bitcoin alapú káryás fizetési megoldásokat vezet be három ázsiai kriptokereskedelmi plaftormmal együttműködésben a globális kártyakibocsátó Mastercard - írja a Forbes.com.