Meta
-
Míg Magyarországon a hagyományos boltokkal és a külföldi versenytársakkal vív harcot az e-kereskedő, nyugaton az elektronikus piacterek algoritmusainak meglovagolása jelent kihívást. Az Amazont viszont olyan súlyos vádakkal illetik, hogy a behemót a létéért is küzd.
-
Az e-kereskedelmi piac két meghatározó cége, az Amazon és a Shopify furcsának tetsző együttműködési megállapodást kötött. A “Buy with Prime” fulfillment szolgáltatás használata magyarázatért kiált.
-
Sokan és sokszor temették már, de az email marketing az ügyfélmegtartás és -lojalitás építésének továbbra is a legerősebb eszköze. Íme: néhány praktika, hogy akár 3600 százalékos megtérüléssel legyen mindez működtethető.
Legfrisebb cikkek
-
A Facebook-csoport épp csak belefogott a fizikai üzletek megnyitásába, azonban belső források szerint egyelőre nem kíván tovább terjeszkedni a hagyományos kereskedelmi piacon.
-
A "kék világ" rövid videós formátuma az egyik legfontosabb eszköz, amivel a felhasználóit saját platformján igyekszik tartani. Hogyan hozd ki belőle a legtöbbet? Tippek és trükkök szakértőktől.
-
Habár a TikTok nagyon feljött, a Facebook még mindig az egyik legjobb hely arra, hogy a vállalkozásodat és a márkádat megismertesd a közönséggel. Ehhez adunk most 8 tippet.
E-ker hírszemle
-
Miközben a Facebook és az Instagram bevallottan elkezdett “tiktokosodni”, minden jel szerint a TikTok is reagál: egy új funkció segítségével közzétehetjük a TikTok-videókat a Meta két közösségi óriásában.
-
Megszűnik a Facebook élő vásárlást lehetővé tevő funciója, a Live Shopping. A kereskedők persze nem maradnak videós értékesítési csatorna nélkül: a cég a jövőben a hangsúlyt a Reels szolgáltatására helyezi majd át.
-
Július második felétől elérhető a Meta új szolgáltatása, így a fotómegosztó közösségi oldal tagjai immár direkt üzenetben vásárolhatnak termékeket az Egyesült Államokban.
Legfrisebb cikkek
-
A Facebook már a szövetségi fellebbviteli bíróságnál jár: Zuckerbergék azt kérik, semmisítsék meg a döntést, amely kapcsán a hirdetők közösen perelhetik be a céget a csalóka hirdetési mutatók miatt.