A magyar e-kereskedelmi színtér kulcsfigurái elhatározták, hogy új szintre emelik a magyar e-kereskedelmet: bemutatta stratégiáját a Digitális Kereskedelmi Szövetség.
Continue reading“Az év Zöld Kkv-ja” díjat nyert a FOXPOST
Szeptember 6-án, a hónap egyik kiemelkedő eseményén a FOXPOST megnyerte a „Green Awards 2022” díjat „Az Év Zöld Kkv-ja” kategóriában. A díjjal kapcsolatban Bengyel Ádámot, a FOXPOST vezérigazgató-társalapítóját kérdeztük.
Continue readingMiért nincsenek magyar e-kereskedő championok?
Egyáltalán miért cél, miért vágyott állapot, hogy nemzetközi szereplők, magyar sikersztorik legyenek az e-kereskedelemben?
Continue readingMár nem csak gyorsnak kell lenni, hanem környezettudatosnak is
Zöldnek lenni már alapelvárás, ugyanis a kereskedelemben is egyre nagyobb hangsúlyt kap a környezettudatosság – derül ki a Descartes Systems Group nyilvánosan elérhető felméréséből.
Continue readingAz infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre
Mérsékelt online forgalomnövekedést várnak az e-kereskedelmi szakértők 2022-re – derült ki a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös e-kereskedelmi trendspotting kutatásának őszi hullámából.
Continue readingE-commerce kilátások: 3. magyar affiliate konferencia a VIVnetworks szervezésében
A VIVnetworks által rendezett szakmai fórum kapcsán kérdeztük Pónya Anamyt, a magyarországi affiliate marketing csapat vezetőjét.
Continue readingMár csak a hónap végéig igényelhető vissza a külföldi áfa
Magyarországon 2022. szeptember 30-a az a határidő, ameddig vissza lehet igényelni a 2021-ben külföldön fizetett áfát. Ezután a visszaigénylésre már nincs mód, előtte kell beadni a szükséges dokumentumokat.
Continue readingHelpful content: a Google egyre inkább elvárja a hasznos tartalmakat
A keresőóriás az eddigi irányvonalat folytatva ismét finomított az algoritmusain. Az organikus találati pozícióink megőrzése vagy javítása nagyban múlhat azon, megfogadjuk-e a javaslataikat.
Continue readingDigitális stratégia élesben I.: Így vágj neki az exportnak
Sok helyen lehet hallani, hogy a magyar e-kereskedelmi export években mérhető lemaradásban van. Cikksorozatunkban bemutatjuk, hogy mik a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételei.
Continue readingAz Amazon hosszú távú raktárakat épít ki a kereskedőknek
Új szolgáltatást vezet be az Amazon, ami a remények szerint megoldhatja sok-sok kereskedő az ellátási láncok akadozása miatt problémáit.
Continue reading








