Az egyik legnagyobb európai fast-fashion márka elsőként Norvégiában és az Egyesült Királyságban vezet be díjat a termékvisszaküldések után.
Continue readingMi a Google E-A-T, és hogyan hat az oldalak rangsorolására?
Az E-A-T összegzi azokat az értékeket és szempontokat, amiket a Google sok egyéb mellett figyelembe vesz egy oldal minőségének megítélésekor. De mit jelent ez a gyakorlatban?
Continue reading7 kulcsdátum az ünnepi szezonhoz, amit nem lehet elég korán kezdeni
Az idén a recesszió, a háborús félelmek és a pénzromlás miatt a vásárlóknak idejekorán el kell kezdeniük a készülődést a karácsonyi szezonra.
Continue readingBuzás Attila
E-kereskedelmi szakújságíró, a Kosárérték E-kereskedelmi magazin volt főszerkesztője.
Continue readingAz IKEA Family tagok kedvezményes szállítást kapnak az USA-ban
Bár az Ikea svéd cég, most az amerikai ágazatuk dobott izgalmasat: a cég kiterjesztette hűségprogramját a kiszállítási költségekre.
Continue readingElindult a 15. Nagy Webáruház Felmérés a hazai webshopok körében
Idén 15. alkalommal rendezi meg a Shoprenter Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi kutatását, a Nagy Webáruház Felmérést. A kérdőív célja, hogy valós és átfogó képet nyújtsanak a hazai e-kereskedelem helyzetéről.
Continue readingA webshopok nagy része nem felel meg a fogyatékkal élők igényeinek
Akadálymentesítés terén még mindig nem teljesítenek jól az online boltok: a fogyatékkal élők kb. 65%-a hagyta már el a kosarát emiatt – írja az Ecommerce Europe.
Continue readingMilyen lehetőségeket rejt az 5G technológia az e-kereskedelem számára?
Az 5G kereskedelmi hatásait kissé korai még vizsgálni, mivel bevezetése első szakaszában van ez a technológia. Az azonban már most látszik, hogy mindenképpen pozitív hatással lesz majd mind a hagyományos, mind az online kereskedelemre.
Continue readingAz Amazon felfüggeszti új logisztikai központjainak építését Spanyolországban
Elhalasztja beruházásait az Amazon Spanyolországban, ahol az amerikai e-commerce óriás mintegy 150.000 négyzetméter kapacitású logisztikai hálózat átadását tervezte 2022 végére.
Continue readingDigitális stratégia élesben II.: Így vágj neki az exportnak
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk következő részében megvizsgáljuk, hogyan válasszuk ki a legnagyobb üzleti potenciállal bíró exportpiacot, és hogyan készítsük elő a piacra lépést.
Continue reading








