A világgazdasági recesszió egyik legbiztosabb jele lehet, hogy a tengeri szállítással foglalkozó cégek sorra mondják vissza októberre tervezett indulásaikat.
Continue readingA Shopify új lokalizációs eszközöket vezetett be
Értékesítés határok nélkül: az e-kereskedelmi platform a Shopify Markets Pro és a Shopify Translate&Adapt elindításával erősíti a nemzetközi értékesítést.
Continue readingA Zalando kizárólagos együttműködést kötött a Nike-val
A német e-kereskedelem zászlóshajója, a Magyarországon is jelenlévő Zalando és a Nike további bővítik korábbi kereskedelmi együttműködési szerződésüket.
Continue readingA válság ellenére is növekedhet a magyarok költekezési kedve
A gazdasági és megélhetési válság ellenére a lakosság fele tervezi, hogy vásárol valamit a Black Friday alatt az e-kereskedelmi szakértő LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése szerint.
Continue readingItt a karácsony, jönnek az átverések!
Kevés dolog tud annyira gyorsan eltántorítani potenciális vevőket az online vásárlástól, mint akár egyetlen lehúzással végződő történet az ismeretségi körből.
Continue readingDigitális stratégia élesben III.: Így vágj neki az exportnak – Médiastratégia
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk harmadik részében azt járjuk körbe, hogyan lehet felépíteni működő digitális médiastratégiát egy külföldi piacon.
Continue reading7 tipp a weboldalad javításához az E-A-T irányelvekkel összhangban
Lássuk, mi mindent tehetsz a Search Engine Journal SEO szakértői szerint, hogy a weboldalad hitelesebb és megbízhatóbb legyen a Google szemszögéből.
Continue readingÍgy készítsd fel a webshopod a Black Fridayre
Az év legforgalmasabb időszaka a Black Fridayhez és a karácsonyi vásárláshoz köthető, ezért nem mindegy, hogyan szolgáljuk ki a már meglévő és a potenciális vásárlóinkat.
Continue reading“A nászútnak vége” – Interjú Györke Zoltánnal, az Ecommerce Hungary nagyvállalati tagozatának elnökével
A hazai e-kereskedőket segítő szervezet egyik vezető tisztségviselőjét kérdeztük a jelenlegi helyzetről és az e-kereskedelem további kilátásairól.
Continue readingPublicis Le Pont: Új korszakba lépett az e-kereskedelem
A Publicis Groupe Hungary ügyvezetője, Sásdi Helga által társvezetett, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről.
Continue reading








