Skip to content

felmérés

Mire megy el 100 milliárd Ft? – videojáték piaci trendek
-
A videojáték piac idén elérte a százmilliárd forintos szinten, a növekedés belső struktúrája azonban átalakult. A Reacty Digital 2023 májusában vizsgálta meg a helyzetet, és többek mellett azt találták hogy e piac kivételt jelent – minden más részpiacon megtorpanást mértek.
Strandjátékból is sokkal többet veszünk már online
-
A legkelendőbb strandjátékok a vízipisztolyok, úszógumik és homokozójátékok, a tavaly erre költött 3,5 milliárd forintnál többet várnak a játékkereskedők. Kicsit fura, de online leginkább szabadtéri játékokat veszünk.
e-kereskedelmi felmérés
-
Az elmúlt éveknél mérsékeltebb növekedéssel 1378 milliárd forintos forgalmat ért el 2022-ben a hazai online kiskereskedelem a Reacty Digital éves webáruházi felmérése alapján.
Hol húzódik a határ: mikor beszélünk túlzó vásárlásról?
-
A tudatos vásárlás témakörét járja körbe a Publicis Groupe Hungary 2022. végi médiapiaci felmérése, amely beszámol arról, hogy a vásárlók egy része már vissza is vitte vagy tervezi visszavinni az akciós időszakban vásárolt termékeit.
Mennyire lehet eredményes az e-kereskedelem változó környezetben?
-
Milyen stratégiát folytatnak az e-kereskedők 2023-ban, mik a legfőbb nehézségeik és mit változtattak a jelenlegi helyzetben? Kutatási összefoglalónkból többek közt ez is kiderül.
felmérés2023
-
Az Aucante szállítmányozási vállalatcsoport készíttetett egy reprezentatív felmérést az e-kereskedelmet érintő kihívásokról a 2023-as évre vonatkozóan. Összefoglaltuk a kutatás legfőbb megállapításait.
eMAG-GKID: Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
-
Átlagosan 21 alkalommal vásárolnak online a magyarok, a legaktívabb a 30 éves korosztály. Műszaki cikkeket egyre inkább csak az interneten rendelünk, az élelmiszereket viszont még mindig személyesen szerezzük be.
Visszaküldés? Csinálj üzletet belőle!
-
A Gartner piackutató felmérésében az összes megkérdezett vásárlónak csak mintegy tizede nyilatkozott úgy, hogy többet fog költeni az ünnepi időszakban, mint múlt évben.
Black Friday 2022: Az Ecommerce Hungary óvatosságra int
-
A gazdasági és megélhetési válság ellenére a lakosság fele tervezi, hogy vásárol valamit a Black Friday alatt az e-kereskedelmi szakértő LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése szerint.
EPR kiterjesztett gyártói felelősség
-
Zöldnek lenni már alapelvárás, ugyanis a kereskedelemben is egyre nagyobb hangsúlyt kap a környezettudatosság - derül ki a Descartes Systems Group nyilvánosan elérhető felméréséből.