Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Európában is perre viszi az Amazon a hamis termékajánlók ügyét

Európában is perre viszi az Amazon a hamis termékajánlók ügyét

A cég már több peres eljárást indított a csalókkal szemben az Egyesült Államokban, de úgy tűnik, a cég most lecsap Európában is.

Continue reading
Amazon címlap Európa hamis értékelések

Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben

Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben

2022 októberének közepén látott napvilágot immár harmadszor a Digiméter éves kutatásának riportja, amely a hazai kis- és középvállalkozások digitális versenyképességét vizsgálja.

Continue reading
címlap digiméter KKV kutatás versenyképesség

A nagyvárosokban már az automata a legnépszerűbb átvételi mód

A nagyvárosokban már az automata a legnépszerűbb átvételi mód

Akár csomag küldéséről, akár átvételéről van szó, a hazai internetes társadalomban a csomagautomata számít a második legjobbnak tartott megoldásnak.

Continue reading
címlap csomagautomata Foxpost GKID kollekció

Ruhapróba a metavezumban: ez lenne a divatipar jövője?

Ruhapróba a metavezumban: ez lenne a divatipar jövője?

Több cég is próbálkozik a fizikai bolthoz hasonló vásárlási élmény megteremtésére a virtuális valóságban, egyesek már kézzelfogható sikerrel – írja az E-Commerce Times.

Continue reading
címlap divat kiterjesztett valóság Metaverzum virtuális valóság

Verseny és konferencia: megvannak Az Év Webshopja idei nyertesei

Az Év Webshopja

Magasabb sebességbe kapcsolt Az év webshopja verseny, amely idén már nem csupán a versengésről és a díjakról szólt, hanem egy konferenciával is kibővült.

Continue reading
Az Év Webshopja címlap konferencia verseny

Mi a kulcsszósűrűség és miért fontos a SEO-ban?

Mi a kulcsszósűrűség és miért fontos a SEO-ban?

A SEO szövegírás egyik sokat emlegetett kérdése, hogy a fő kulcsszónak hányszor kell szerepelnie egy tartalomban, azaz hogy mi az optimális kulcsszósűrűség.

Continue reading
címlap kulcsszó

Termékfeedek kezelése egyszerűen, fejlesztők és bonyodalmak nélkül

Termékfeedek kezelése egyszerűen, fejlesztők és bonyodalmak nélkül: Mergado

Minden webáruház különböző követelményekkel szembesül a platformok részéről, amelyeken keresztül értékesít. Ehhez nyújt hatékony segítséget a Mergado automatikus feedkezelő eszköze.

Continue reading
címlap

Nem a Black Friday miatt fő a kereskedők feje – trendek 2022 őszén

Nem a Black Friday miatt fő a kereskedők feje – trendek 2022 őszén

Vajon milyen növekedési kilátásai vannak 2022 év végéig a hazai e-kiskereskedelemnek? Mik a főbb trendek 2022 őszén az e-kereskedelemben?

Continue reading
címlap meetup trendek trendspotting

A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet a Humanize studio és a Neticle hozott létre.

Continue reading
címlap CX Humanize kollekció neticle Ügyfélélmény

Borús karácsonyi kilátások: 10 százalék tervez többet költeni, mint tavaly

Visszaküldés? Csinálj üzletet belőle!

A Gartner piackutató felmérésében az összes megkérdezett vásárlónak csak mintegy tizede nyilatkozott úgy, hogy többet fog költeni az ünnepi időszakban, mint múlt évben.

Continue reading
címlap felmérés infláció karácsony recesszió szezon
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 83
  • 84
  • 85
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Radó Mátyás: A vevőket csupán kiszolgálni már nem elég!
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!