Skip to content

fenntarthatóság

472007563_591492766963323_1909198689409505960_n
-
A „meg nem érkezett csomag” okozta bosszúság, vagy a rugalmatlan kézbesítési opciók könnyen alááshatják a vásárlói elégedettséget, ami jelentős veszteséget hozhat a kereskedők számára. Ebben a kihívásokkal teli környezetben a csomagautomaták forradalmasíthatják a vásárlói élményt, miközben hatékony eszközként szolgálhatnak a lojalitás növelésére.
greenfriday
-
A fenntarthatóságra és tudatos életmódra való törekvés egyre nagyobb szerepet kap a globális és hazai kereskedelemben, beleértve a vásárlói döntéseket is. Különösen fontos ez az ünnepi szezonhoz közeledve, amikor a fogyasztás ugrásszerűen megnő. A Mastercard idei Green Friday kampánya erre az új szemléletre épít, és arra ösztönzi a vásárlókat, hogy az élelmiszerfogyasztás és -vásárlás területén is váljanak környezettudatosabbá.
shoe_tree_2
-
A sportszeripar rengetek speciális anyagot használ fel, mivel speciális terméket is állít elő. Azonban ezt a szektort is utoléri a fenntarthatóbb működésre építés kényszere. Mi több: a felhasználóik, ügyfeleik teszik fel a kérdést, hogy e területen ugyan mit tesznek értük?
fenntartható divat
-
Az utóbbi években megugrott a használtcikkpiac forgalma Európában, és elemzők arra jutottak, hogy a recommerce a következő időszak egyik vezető kiskereskedelmi trendje lesz, 2027-re pedig eléri a 350 milliárd dolláros forgalmat.
Csomagolási trendek: mit vár az EU, hogyan csinálják a webshopok?
-
2022 novemberének végén látott napvilágot az EU által támasztott követelményrendszer, amelynek lényege az eldobható csomagolás visszaszorítása és az újrafelhasználható megoldások alkalmazásának ösztönzése.
Klímasemleges szállítás fenntartható repülőgép-üzemanyaggal
-
A cargo-partner fennállása óta először bonyolított le szállítást klímasemleges módon, fenntartható repülőgép-üzemanyag felhasználásával.
A profit továbbra is felülírja a fenntarthatóságot a beszerzési döntéseknél
-
A beszerzéssel foglalkozó dolgozók mindössze 38 százalék nyilatkozta, az ő dolga figyelni a fenntarthatósági szempontokra, szemben azokkal, akik a szerződések teljesítését és a költséghatékonyságot tekintik egyedül fontosnak.
A megfelelő termékleírás és a fenntarthatóság egyre fontosabb
-
Az Ecommerce News Europe által bemutatott kutatás szerint 11%-kal nőtt az előző évhez képest azoknak a válaszadóknak a száma, akik különösen fontosnak tartják a termékleírásokat az internetes vásárlás során.
EPR kiterjesztett gyártói felelősség
-
Az online kereskedelem komoly hatással van környezetünkre, éppen ezért nem mindegy, megteszünk-e mindent annak érdekében, hogy minél kisebb ökológiai kárral járjon tevékenységünk.
“Az év Zöld Kkv-ja" díjat nyert a FOXPOST
-
Szeptember 6-án, a hónap egyik kiemelkedő eseményén a FOXPOST megnyerte a "Green Awards 2022" díjat "Az Év Zöld Kkv-ja" kategóriában. A díjjal kapcsolatban Bengyel Ádámot, a FOXPOST vezérigazgató-társalapítóját kérdeztük.