November 10-én az Ecommerce Expo csapata egy élő előadássorozat formájában mutatta be a szponzor- és előadói gárda egy részét, akik azt is elárulták, hogy milyen témában fognak előadást tartani a rendezvényen.
Continue readingGoogle Helpful Content Update: mik az eddigi tapasztalatok?
A nagy jelentőségűnek beharangozott frissítés augusztus 25. és szeptember 9. között futott le, a várt „nagy bumm” a találati listán azonban elmaradt.
Continue readingMitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?
Az internet világában a változás szinte mindig jó, mert felkelti a figyelmet, az alábbi lista pedig jó ötleteket adhat ahhoz, min lehetne változtatni a tartalmak készítésekor.
Continue readingVálts zöldre! Környezetvédelem az e-kereskedelemben
Az online kereskedelem komoly hatással van környezetünkre, éppen ezért nem mindegy, megteszünk-e mindent annak érdekében, hogy minél kisebb ökológiai kárral járjon tevékenységünk.
Continue readingMiért fontos, hogy jól működjön a webshop logisztika?
Amikor webáruház alapítását határozzuk el, a kínált árukon kívül a marketing, esetleg a keresőoptimalizálás szokott felmerülni megoldandó problémaként az új e-kereskedők fejében.
Continue readingAz Amazon feladja a házhoz szállító robotok fejlesztését
Alig három éve vágtak bele, és ugyan két kontinens fejlesztői is komolyan dolgoztak azon, hogy valósággá váljon, az Amazon végül úgy döntött, leállítja a házhoz szállítást végző Scout fejlesztését.
Continue readingDigitális stratégia élesben IV.: Így vágj neki az exportnak – Adat- és mérési stratégia
Folytatjuk a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunkat. Ebben a részben azt járjuk körbe, hogyan érdemes felépíteni egy jól működő adat- és mérési stratégiát.
Continue readingZalando – túl az ötvenmillió aktív vásárlón
Az európai online divatóriás történelmi magasságokba emelkedett, miután először lépte át az ötvenmilliót az aktív vásárlók száma az oldalon.
Continue readingAz eMAG idén is egyetlen napra időzíti a Black Friday akcióit
November 18-án tartja az akciót a hazai e-kereskedelmi szektor legnagyobb szereplője, amelynek képviselői a piaccal kapcsolatos tapasztalataikat is megosztották sajtótájékoztatójukon.
Continue readingBlack Friday 2022: Az Ecommerce Hungary óvatosságra int
Az e-kereskedelmi szektor legnagyobb hazai szervezete szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy a novemberi akciók remek lehetőségeket kínálnak, de ebben az időszakban is csak tudatosan érdemes vásárolni.
Continue reading








