vásárlói élmény
-
Ügyfélszolgálatot üzemeltetni kínnak tűnik, pedig kereskedőként meglepően sok pénzt spórolhatunk, ha ez jól működik – főleg, ha a a visszaküldéseket is megfelelő körültekintéssel intézzük.
-
Napjainkban az e-kereskedelmi vállalkozások csak akkor lehetnek sikeresek, ha személyre szabott vásárlói élményt kínálnak a fogyasztóik számára. Az adatvédelmi szabályozások azonban megnehezíthetik a dolgukat.
-
A pandémia okozta változások kapcsán Mészáros Gáborral, az Extreme Digital customer experience vezetőjével beszélgettünk.
-
Tervezd meg ügyfeled élményét! De hogyan kell megtervezni magát a tervezést? Miként tervezzük meg a módszertanok meghatározásának és összekapcsolásának módszertanát? Kiket vonjunk be a módszertanok kiválasztásába? Mikor és hogyan kell szakértőt, ügynökséget, beszállítót választanunk?
-
Amikor a vevők egy hagyományos üzletben vásárolnak, könnyedén észreveszik, ha a kiszolgálás jó minőségű: kedves, felkészült eladókkal találkoznak, akik választ tudnak adni a termékekkel kapcsolatos kérdésekre, és ismerik a raktárkészletet is. A webáruházakban mindezt más élmények alapján ítélik meg a látogatók.
-
Ha az ember belép egy áruházba - mondjuk egy bevásárlóközpontban -, rövid idő alatt eldől, hogy elég biztonságosnak érzi-e a közeget ahhoz, hogy vásároljon. Amikor viszont webáruházban vásárol, ezen fontos tényezők nem, vagy másként játszanak szerepet. Vagyis egyéb eszközöket kell bevetni, hogy a vevő eléggé biztonságban érezze magát ahhoz, hogy megadja személyes és fizetési adatait, egyáltalán hajlandó legyen megbízni abban, hogy megkapja a megrendelt árut.
-
Boltok a jövőben: mit tanulhatnak a fizikai boltok az online értékesítésből és mit vegyenek át az üzletek a virtuális terekből? Ezekre a kérdésekre kereste 50 lelkes résztvevő az Extreme Digital által szervezett design workshopon.
-
A rendezvénnyel azt szeretnék kideríteni, hogy a jelenlegi nemzetközi trendekből mi az, ami a magyar vásárlónak kell, kényelmes és beépíthető a vásárlói útjába.
-
Kategorizáltuk a webchat funkciókat, hogy könnyebb legyen a választás, az elengedhetetlen és az ajánlott funkciók között ugyanis fontos már a projekt kezdetén különbséget tenni.
-
Mutatunk egy módszertant, amelynek segítségével jobban megismerheted vásárlóid igényeit. Ez a Customer Journey Map - azaz vásárlói élménytérkép. Friss termék, funkció vagy akár teljesen új vállalkozás bevezetésekor az egyik leghasznosabb eszközöd lesz.