Mit NEM élhet át az ügyfél?

Mit NEM élhet át az ügyfél?

Tervezd meg ügyfeled élményét! De hogyan kell megtervezni magát a tervezést? Miként tervezzük meg a módszertanok meghatározásának és összekapcsolásának módszertanát? Kiket vonjunk be a módszertanok kiválasztásába? Mikor és hogyan kell szakértőt, ügynökséget, beszállítót választanunk?

A 2020 tavaszán induló három részes eseménysorozat ezekre a kérdésekre ad személyre, üzletre és problémára szabott válaszokat. Az egyes alkalmak egymástól függetlenül is látogathatók, de egymást követő, tematikailag is összefonódó egységet alkotnak majd.

A vásárlói szokásokat lekövetve a kereskedelem kommunikációs és értékesítési módszerei is folyamatosan változnak. A versenypiac megteremtette és életben tartja az ügyfelek újabb és újabb változó igényeit, mi több, követeléseit, amelyeket ha nem megfelelően elégítünk ki, azonnal elfordulnak és átmennek a versenytárshoz.

Vajon mikor és miként tudod, vagy van lehetőséged először észlelni, meghatározni a potenciális vásárlónak hitt látogatót webshopodban, weblapodon? Vajon mikor és mi volt az első „touch-point” amivel a potenciális vásárló találkozott és az hozzájárult ahhoz, hogy aztán valóban vásárlóvá váljon? Tudsz gyorsabb lenni nála? Képzeld el, mi lenne, ha képes lennél „megelőzni” őt, s már akkor tudnád, hogy ő lesz a vásárlód, amikor ő még csak az érdeklődési, hezitálási időszakában jár. Még csak ott „téblábol” valamelyik vásárlói út bejáratánál, és neked azért kell tenned, hogy a Te utadra lépjen, a Te értékesítési tölcséreden menjen át… Versenyben vannak a vásárlói utak.

Kreativitás, intuíció és optimalizálás – a végtelenségig. A folyamatos verseny bár kínnak tűnhet, de valójában az hordozza magában a fejlődést. Egy valami nagyon felértékelődött; ez pedig a már közhelyesnek hangzó ügyfélélmény.

De vajon ki, milyen élményre vágyik? Melyik élmény mit tud nyújtani? Mi „gyújtva be” valójában? Ahány ember, annyiféle lehet az élményre adott reakció is…

A vásárlói utak kérdésekkel vannak kikövezve. A végtelen számú lehetséges kérdés közül melyik lesz a céljaink szempontjából leginkább releváns? Adatokra, intuícióra, tervekre és módszerekre van szükségünk. Ki kell tudnunk alakítani egy holisztikus látásmódot. Távolodni és rálátni. A jó hír az, hogy mint minden más, ez is megtanulható. Meg kell tudnunk fogalmazni a legjobb kérdéseket. Például: hova tegyük a mérőpontokat? Mikor, mennyire célozzunk? Mennyi és milyen adatra van szükségünk? Mikor, mennyi tévés szpotra van szükségünk? Mikor, mit posztoljunk a közösségi médiában? Mikor mire érzékeny a különböző attitűdű fogyasztónk, vásárlónk? Hányszor mutassuk például a bannert, hogy az hatékony legyen, de ne idegesítő? Milyen eseményt szervezzünk fogyasztónk számára? Mire mennyi időt „kérjünk” az ügyféltől? Hogyan mérhetünk a … mit is?

Megszületett tehát „a nagy tervezés” igénye. De hogyan kell megtervezni magát a tervezést? Miként tervezzük meg a módszertanok meghatározásának és összekapcsolásának módszertanát? Kiket vonjunk be a módszertanok kiválasztásába? Mikor és hogyan kell szakértőt, ügynökséget, beszállítót választanunk?

Módszertanok és tervezés, speciálisan saját üzletünkre profilozva. Van közös képlet?

A február 12-én megrendezésre kerülő Digitális Akadémián hallottak arra is jók lesznek, hogy együttműködő partnereiddel – például ügynökségekkel, az egyes részterületek szakértőivel – jobban megértsétek egymást, kérdéseidet jobban tud számukra megfogalmazni és válaszaikat is jobban átlásd.

…és ez csak az út kezdete! A Digitális Akadémián elhangzottak alapján az Evolution és a Media Hungary konferenciákon tovább vizsgáljuk az egyes hirdetési- és értékesítési eszközöket.

I. Digitális Akadémia – mottó: Mit él át az ügyfél?
Módszertanok és tervezés, speciálisan saját üzletünkre profilozva.
Időpontja: 2020. február 12.

A Digitális Akadémia részletes programja

Jelentkezési határidő: 2020. február 11.
Jegyár: 34 000 Ft + ÁFA
20% kedvezmény a Kosárérték olvasóinak a “Kosarertek20” kuponnal.

Regisztráció a Digitális Akadémiára, jegyvásárlás

II. Evolution – mottó: Mindenki megkerülhető
Időpontja: 2020. március 11.

III. Média Hungary 25! – mottó: Mindenki elérhető
Időpontja: 2020. május 19-20.

A fenti események egymástól függetlenül is látogathatók, de egymást követő, tematikailag is összefonódó egységet alkotnak majd.

mm
Kosárérték

E-kereskedelmi magazin - hasznos információk kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!