Skip to content
mm

A szerző cikkei:

biztonsági
-
Tudjuk milyen típusú csalások ellen kellene védekezni és hogyan, ám az is kihívás, hogy a vásárlótól várt óvintézkedések ne tegyék kényelmetlenné az online vásárlást.
450507955_1006862081022179_173107634249545095_n
-
Az egykor virágzó kínai e-kereskedelmi iparág, amelynek átlagos hétköznapjait nagy felhajtással megszervezett, hírességeket felvonultató vásárlási banzájok szakítottak meg, kénytelenek elviselni, hogy hazai piacukon a pangó gazdaság nehezíti tevékenységüket és az elektronikus platformokon vásárló fogyasztókat már nem lehet a netes vásárlás újdonságának varázsával levenni a lábukról.
előfizetéses
-
Nincs szükség matematikus végzettre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki.
449461205_1627959911378342_1076219760889541232_n
-
Régi szabály, hogy ami Nyugaton, azaz Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban történik, ha némi késleltetéssel is, de megjelenik Európa keleti felén. Ez nyilván igaz lesz az online kereskedelem és az ennek hátterében álló logisztika gyors fejődésére is.
449706424_1621577095353706_3305089469539340033_n
-
Nélkülözhetetlen, hogy az e-kereskedelmi ágazat szereplői naprakész információkkal rendelkezzenek a piac aktuális állapotáról és trendjeiről. E célt szolgálja a Shoprenter 2008 óta, évente készített pillanatfelvétele: a Nagy Webáruház Felmérés. A már zajló, immár 17. kutatás átfogó képet nyújt a magyar e-kereskedelem fejlődéséről és változásairól. 
Elözönlötték a kínai eladók az Amazon piacterét
-
Az Amazon saját pályáján próbálja megverni két óriási kínai kihívóját a Temut és a Sheint. Bevezet egy olyan értékesítési modellt, ami majdnem teljesen lemásolja a két versenytárs módszerét. A hangsúly éppen annyira van a hasonlóságon, mint a különbségen. És persze ez a lépés feladja a leckét az amerikai politikusoknak is.
436660573_1596083530965943_8055195577479670102_n
-
Elérkezett az első határidő az Európai Unió tavaly elfogadott NIS2 kibervédelmi rendszerének bevezetésében. Az irányelvet olyan vállalatoknak, köztük elektronikus kereskedelemmel (is) foglalkozó cégeknek kell alkalmazniuk, amelyek uniós szinten középvállalatnak minősülnek.
FIZZ(1)(1)B
-
A magyarországi e-kereskedelem egyik új szereplője, a fizz.hu a márciusi csendes indulását követően ma bejelentette, hogy nagyobb sebességbe kapcsol. Az OTP Csoport online piacterének célja, hogy pár éven belül a hazai e-kereskedelem egyik meghatározó szereplőjévé váljon.
448563666_3673738336213101_739582333484295239_n
-
A webáruházakban bevezethető előfizetéses rendszerek időszerűségéről, előnyeiről, nehézségeiről és törvényszerűségeiről ült le egymással beszélgetni Stampf Attila ügyfélélményfolyamat-tervező, a Humanize stúdió társtulajdonosa és vezetője, Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője és Kulcsár István Róbert, a Shoprenter társtulajdonosa.
447627295_479286284576980_4867265309932332990_n
-
Afrika úgy él az európaiak fejében, mint gazdag állatvilágot felvonultató nemzeti parkok helyszíne, vagy mint a sok országában kaotikus viszonyokat rejtegető ismereten kontinens. Ki gondolná, hogy az erőteljes technológiai és logisztikai hátteret kívánó elektronikus kereskedelem megvetheti a lábát az elfelejtett kontinensen.