Skip to content
mm

A szerző cikkei:

491214135_2309053186156615_3919789664157323554_n
-
Alapjaiban érintette az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozásokat az utóbbi években a magyar és uniós jogalkotás. Ezért érdemes „képben lenni” a fogyasztóvédelem, a jótállás, az akciós árak feltüntetése vagy akár a békéltető testületek elérhetősége témaköreivel, minden olyan területtel, ahol érdemi jogszabályi módosítások történtek. Ezért érdemes röviden áttekinteni, milyen fontos változásra került sor az elmúlt öt évben.
491215390_684503950863950_5771698336146609924_n
-
Június elején 21. alkalommal is megtartják az e-kereskedők az év nagy szakmai találkozóját. Az ismét Esztergomba meghirdetett, kétnapos eseményre új és régi „motorosok” egyaránt hivatalosak - mi most négy notórius visszajárót kérdeztünk meg arról, nekik miért fontos itt a megjelenés.
491215168_1391164035409908_1839101152104481993_n
-
Közép-európai, regionális e-kereskedelmi seregszemlét rendezett Szófia: a kétnapos Balkan eCommerce Summit 2025-re magyar ecommerce szereplőket is vártak, nem véletlenül. A fórumon végül 23 országból, több mint 2300 résztvevő volt, és a rendezők szerint összesen 11.650 üzleti találkozót bonyolítottak le. Utólag arra voltunk kíváncsiak, hogy a bolgár fővárosból hazaérkezett magyar szakemberek miként értékelik a fórumot.
495072674_3060177677463949_6273468302079969202_n
-
Az Oander Development és a Growww Digital közös összefogással útjára indította az Omnichannel Hub programsorozatot, amelynek célja, hogy a kereskedő- és szolgáltatócégeknek útmutatást nyújtson a sikeres omnichannel stratégia kialakításához, valamint az implementáció során felmerülő kihívások leküzdéséhez.
487793732_9838903599503406_111494218756651529_n
-
A webáruház alapításának egyik alapkérdése, hogy a rendszer hajtását egyedileg fejlesztett vagy bérelt webshopmotor lássa el. A legfontosabb tudnivaló, hogy az elhamarkodott döntést hozók elsősorban az olcsóbb bevezetést veszik figyelembe. Ez viszont hosszabb távon egyáltalán nem biztos, hogy kifizetődő.
~ai-d3c380ee-46fc-4cc8-b55c-f1f66822acc8_
-
Óriási szakmai buli lesz április végén Szófiában! A Balkan eCommerce Summit 2025, mint a Balkán és Kelet-Európa digitális marketing és az e-commerce fóruma április 29–én és 30-án várja a vendégeit. A szervezők 20 országból több mint 4000 vendégre számítanak, akik a summiton regionális és összeurópai történeteket, víziókat, trendeket és fejlődési irányokat problémamegoldásokat hallgathatnak meg és beszélhetnek át. A webáruház tulajdonosokat, e-kereskedelmi szolgáltató cégek vezetőit és más iparági szakembereket célzó bolgár rendezvényre a magyar érdeklődést is természetesnek veszik.
484111111_585573957806180_7498702512749018926_n
-
Ahogyan arról már majd' egy fél éve először, majd néhány hete - más megközelítésben -  ismét egy elemző-magyarázó cikkel igyekeztünk felhívni a figyelmet, úgy most is fontosnak tartjuk beszélni az AEO "új jelenségéről". Az ismerkedés mellett azonban a mindennapi használhatóság bemutatására (és így: a hasznára) is hangsúlyt helyeznénk. Így a szűrő most az, hogy: a válaszmotor optimalizáció (AEO) egy új szakma, vagy csak a SEO egy vadhajtása?
483658494_1354145815932093_869065439472817845_n
-
A Walmart a világ legnagyobb áruházlánca, ám tíz évvel ezelőtt egy dinoszauruszra emlékeztetett, amely felett eljárt az idő. Fogalma sem volt arról, mi fán terem az elektronikus kereskedelem. Azóta 180 fokot fordult a világ: a Walmart ma már elektronikus piacteret üzemeltet, ami a cég offline gyökereit kihasználva napon belüli kiszállítást kínál.
484630823_1859199901549146_2509110759386127809_n
-
Technológiai díjat kapott az idei “Az Év Honlapja” versenyben a VirtualJog. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) rangos elismerését a cégnél az elmúlt öt év munkájának elismeréseként is fogadták. Akként, hogy érdemes az aktuális online kereskedelmi trendeknek is megfelelő technológiai megoldásokkal végezni az innovatív jogi szolgáltatást.
vásárlás
-
Felmérések szerint az emberek többsége élvezetesebbnek tartja az online vásárlást, mint a fizikai boltok felkeresését. A pszichológusok meg tudják ezt magyarázni, a marketingesek pedig meg tudják mondani azokat a technikákat, amikkel ki lehet ezt használni. Az e-kereskedőknek már csak építeniük kell a tudásra, és használniuk kell az eszközöket.