Kosárérték
E-kereskedelmi magazin - hasznos információk kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek.
A szerző cikkei:
-
Karácsonykor mindenből sok fogy, de a legtöbbet mégis játékkonzolra, kávéfőzőre, televízióra, mobiltelefonra, elektromos járműre és porszívóra költünk. De a házasságkötés és a gyermekáldás bejelentése is kiugróan magas, amikor így, év végén összegyűlik a család.
-
Tőzsdére készül a fast fashion divatrendjének üstökös cége, a kínai Shein, amely termékei olcsóságával és forgási sebességével megbolondította a vásárlókat és felpörgette a környezet szennyezését.
-
Tavaly októberhez képest 6,5 százalékkal mérséklődött a magyar kiskereskedelmi forgalom mértéke. A csomagküldő és internetes kiskereskedelemnél is 2,3 százalékos visszaesés tapasztalható - közölte a KSH.
-
Míg Magyarországon a hagyományos boltokkal és a külföldi versenytársakkal vív harcot az e-kereskedő, nyugaton az elektronikus piacterek algoritmusainak meglovagolása jelent kihívást. Az Amazont viszont olyan súlyos vádakkal illetik, hogy a behemót a létéért is küzd.
-
Az utóbbi időben megjelent a Kosárértéken több olyan cikk, melyek a vásárló-érdeklődő-ügyfél oldaláról adtak visszajelzést az online kereskedőknek. A Webshippy most mindezt kiegészítette egy friss kutatással, melyben arra fókuszált, hogy aktuálisan hogyan is vásárolnak a magyarok az év végi főszezonban.
-
Az optimalizálás fontos, és ha amúgy jók a konverziós mutatóid, akkor is érdemes optimalizálni. A Google Adlabs fiókból és a Performace Max (P-Max) kampányokból így lehet még jobb eredményeket kicsavarni.
-
Évekkel ezelőtt megjövendölték a mobil vásárlási túlsúlyt, de csak nem igazolódott - egészen mostanáig. A mobiltelefonokról indított vásárlások előretörése most mégis új helyzetet teremt az elektronikus piactereken, elsősorban a kis- és közepes boltokat vezetők számára.
-
A fejlett világ jómódú lakói hajlamosak megfeledkezni arról, hogy náluk jóval szegényebbekkel osztoznak a Föld bolygón. Pedig, ők tudják: mi a jó üzlet, a jó B2C és B2B kereskedés titka.
-
Az online megrendelések mintegy 40 százaléka meghiúsul, mert a megrendelő nem találja elég gyorsnak a kiszállítási időt. Ráadásul: a megrendelők mintegy harmada már a megrendelés napján szeretné kézhez kapni az online vásárolt terméket. Okoslogisztika a megoldás.
-
A figyelemfelkeltés mintha nem működne túl jól a B2B marketing világában. De miért nem sikerül az egyik vállalatnak a másik figyelmét felkeltenie? Két buktató, három válasz és négy felkiáltójel a megoldás.