Skip to content

online marketing

webshop
-
Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része. 
Vékony jégen járva - Rejt-e üzleti lehetőségeket a BeReal?
-
A BeRealt Franciaországban, még 2020-ban indították útjára, célja pedig pofonegyszerű: a fake közösségimédia-élményekkel szemben a filterezetlen valóság megosztását kínálja a felhasználóinak.
A kriptovaluták után a marketing világát is meghódítja a blockchain
-
A blockchainről eddig leginkább a kriptovaluta rendszerek, például a Bitcoin kapcsán hallhattunk, azonban két nagy előnyét, a jobb átláthatóságot és adatbiztonságot a marketing területén is egyre több téren kamatoztathatjuk.
Hogyan keltsd életre a hírleveleidet?
-
A hírlevél még mindig hatékony marketingeszköz lehet - feltéve, ha jól csináljuk. Összeszedtük a legfontosabb pontokat, amelyekre érdemes figyelmet szentelni, hogy hírleveleink jól működjenek.
Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?
-
A közösségimédia-oldalakra feltöltött videókkal könnyen megszólíthatod a vásárlóidat, de ehhez tudnod kell, milyen anyagokkal ragadhatod meg leginkább a figyelmüket.
Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
-
Az elmúlt években egyre inkább felkapottá vált a hűségprogram fogalma. Habár maga a jelenség korántsem új, a formula jelentős átalakuláson esett át az elmúlt években.
Marketingképzéssel segíti a Google az e-kereskedőket
-
Gyorsított digitálismarketing-képzési programot indított a Google európai kiskereskedők számára. A Grow My Store abban segíti a helyi vállalkozásokat, hogy erősítsék a digitális vásárlást, növeljék az ügyfélforgalmat, és optimalizálják az online vásárlói élményt.
Conversational marketing - tényleg működik ez a modell?
-
A kétirányú kommunikációra épülő, mesterséges intelligenciát is használó conversational marketing módszerét egyre több cég alkalmazza, ami a technológia fejlődésével a közeljövőben jelentős szerepet tölthet be az e-kereskedelem területén is.
Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
-
Egy márka online jelenlétének felépítése nem egyszerű feladat, ezért írtunk 7 tippet, amelyek mentén felépítheted vállalkozásod kommunikációját.
remarketing kampány Facebook Audience Google Ads
-
A remarketing kampány az e-kereskedők egyik leghatásosabb módszere, hiszen a célzott közönség már ismer minket, mutatott érdeklődést a termékünk iránt.