Skip to content

GKID

eTOPLISTA 2022: helycserék és szélsőséges mozgások
-
A GKID a Mastercard közreműködésével 2023-ban immár nyolcadik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát.
GKID-MasterCard: egyre élesebb a harc a vásárlókért
-
A GKID és a MasterCard Digitális Kereskedelmi Körképe alapján 9,9%-os bővüléssel zárt a hazai online kiskereskedelem, és az idei évre is hasonlóak a kilátások.
Együttműködésre lép a GKID és a Mastercard:
-
2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását.
eMAG-GKID: Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
-
Átlagosan 21 alkalommal vásárolnak online a magyarok, a legaktívabb a 30 éves korosztály. Műszaki cikkeket egyre inkább csak az interneten rendelünk, az élelmiszereket viszont még mindig személyesen szerezzük be.
GKID - Árukereső.hu: jelentősen lassult az e-kereskedelem 2022-ben
-
Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás.
A nagyvárosokban már az automata a legnépszerűbb átvételi mód
-
Akár csomag küldéséről, akár átvételéről van szó, a hazai internetes társadalomban a csomagautomata számít a második legjobbnak tartott megoldásnak.
Mentorprogramot indít a Digitális Kereskedelmi Szövetség
-
A magyar e-kereskedelmi színtér kulcsfigurái elhatározták, hogy új szintre emelik a magyar e-kereskedelmet: bemutatta stratégiáját a Digitális Kereskedelmi Szövetség.
Dinamika tekintetében 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem
-
Dinamika tekintetében 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem.
A nagyvárosokban már az automata a legnépszerűbb átvételi mód
-
A csomagszállítás jelenéről és jövőjéről, illetve a hazai piac jellemzőiről és kilátásairól beszélt Bengyel Ádám, a Foxpost alapítója, és Madar Norbert, a GKID szakértője.
Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
-
A növekedést hosszú távon gátolhatja, hogy nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár - derül ki abból a kutatásból, amelyet a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) megbízásából a GKID készített.