Commerce Components: integrálható eszközök a Shopify-tól

Commerce Components: integrálható eszközök a Shopify-tól

A Shopify elindított egy új, nagyobb ügyfeleket célzó szolgáltatást, amely lehetővé teszi számukra, hogy a cég által kínált eszközöket és szolgáltatásokat integrálják saját online platformjukba. A Commerce Components segítségével például a Shopify checkout, a termékkatalógus, a készletkezelő és sok egyéb back-office szolgáltatás is beépíthető.

A kanadai vállalat régóta élen jár az innovatív fejlesztések területén, és küldetésének tekinti a kereskedők támogatását – többek között az olyan, globális piaci platformok ellenében, mint az Amazon. Az eddig csak a saját platformján elérhető megoldásait ezentúl termékként is értékesíti majd, amelyeket komponensenként tudunk beépíteni saját infrastruktúránkba,

“A Shopify-nál mindig is úgy közelítettük meg az innovációt, hogy megpróbáltuk a kereskedők igényeit előre látni, majd ezekre megoldásokat kínálni számukra” – mondta Harley Finkelstein, a Shopify elnöke. “Az általunk kínált Commerce Components-szel megnyitjuk az infrastruktúránkat, így a kereskedőknek nem kell időt, mérnöki munkaórát és pénzt pazarolniuk a Shopify által már lefejlesztett alapokra, ehelyett fordíthatják erőforrásaikat a testreszabásra, a differenciálásra és a skálázásra.”

A vállalat közölte, hogy a játékgyártó Mattel cég már igénybe veszi ezt a szolgáltatást, és további vállalati ügyfeleket, például a Glossier-t, a Coty-t , a Steve Maddent és a Staples-t is szeretnék bevonni.

A Mattel fókuszában az innováció áll” – nyilatkozta Sven Gerjets, a játékgyártó cég műszaki igazgatója. “Először a Mattel Creations nevű projektben dolgoztunk együtt a Shopify-jal, egy olyan platformon, amelyen az alkotók újragondolhatják a világ legikonikusabb játékait. A Creations lehetővé tette a Mattel számára, hogy gyorsan lépjen és hatékonyan megtalálhassa az ügyfeleket, és ami a legfontosabb, kihasználja a Shopify infrastruktúráját a globális skálázódáshoz. Ez rendkívül sikeres volt, és izgatottan várjuk, hogy a Commerce Components segítségével átalakíthassuk márkakínálatunkat.”

A Commerce Components árazása a testreszabás mértékétől és a választott összetevőktől függ majd. Jelenleg a Shopify Plus előfizetés havi 2000 dollárnál kezdődik.

A választható komponensek listáját ezen az oldalon találhatjuk meg.

mm
Buzás Attila

Újságíró, e-kereskedelmi szakértő, a Kosárérték magazin főszerkesztője

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!