Buzás Attila
Újságíró, e-kereskedelmi szakértő, a Kosárérték magazin főszerkesztője
A szerző cikkei:
-
Recesszió, infláció, nemzetközi versenytársak...számos kihívás áll a hazai e-kereskedők előtt. Az Ecommerce Hungary Egyesület közel két évtizede rendezi visegrádi konferenciáját, amelynek fő szervezőjével, Bognár Ákossal beszélgettünk.
-
Mitől lehet erősebb egyes országok vállalkozóinak hajlandósága a külpiacokra lépéshez, milyen nehézségekkel szembesül egy hazai e-kereskedő a visegrádi országok mezőnyében, és a jelenlegi helyzetben mi lehet az titka a jó üzletnek? Interjú Csányi Zoltánnal és Sztípity Róberttel.
-
A GKID és a MasterCard Digitális Kereskedelmi Körképe alapján 9,9%-os bővüléssel zárt a hazai online kiskereskedelem, és az idei évre is hasonlóak a kilátások.
-
Az LLM (large language model) technológiára épülő, generatív nyelvi modell a cég Alexa hangasszisztensét fogja felturbózni.
-
Sztípity Róberttel, a ShopBulider alapítójával, és Csányi Zoltánnal, a Dressa vezetőjével beszélgettünk saját történetükről, délvidéki mentalitásról, és arról, hogy ha most kellene, belekezdenének-e újra az egészbe.
-
Az Alinda.hu szinte az elindulása óta jelen van a környékbeli országok piacain, és jelentős szereplőnek számít a régió e-kereskedőinek körében. A cég ügyvezetőjével, Tátrai Norberttel beszélgettünk.
-
Rédey Iván, a Shoptet magyarországi vezetője a X. Magyar Marketing Fesztiválon tartott előadást, ahol többek között a cseh és szlovák piac jellemzőiről beszélt, és arról, mik gátolják leginkább a magyar e-kereskedőket az exportban.
-
Meetup sorozatunk részeként február 9-én ismét találkozót szerveztünk, amelyet a Growww Digital és a Humanize Studio csapatával közös kutatás előzött meg.
-
Az adminisztratív együttműködésről szóló uniós direktíva, a DAC7 értelmében a hazai piactereknek és szolgáltatásközvetítőknek is adatokat kell szolgáltatniuk partnereik tevékenységéről.
-
A Shopify elindított egy új, nagyobb ügyfeleket célzó szolgáltatást, amely lehetővé teszi számukra, hogy a cég által kínált eszközöket és szolgáltatásokat integrálják saját online platformjukba.