Buzás Attila
Újságíró, e-kereskedelmi szakértő, a Kosárérték magazin volt főszerkesztője
A szerző cikkei:
-
A fatüzelésű kályhákat és kandallókat forgalmazó Warnex Zrt. néhány éve kezdett csak az online értékesítésbe. A webshop siker is gyorsan jött: a harmadik évet már egymilliárd forintos forgalommal zárják. Németh Dániel ügyvezetőt a receptről is kérdeztük.
-
A Black Friday-t megelőzően az eMAG megmutatta az új raktárkomplexumát: óriási és impozáns. A kereskedő cég ügyvezetője kijelentette, hogy semmilyen módon nem kivételeznek majd az eladókkal, és nem hozzák jobb helyzetbe a saját maguk által forgalmazott termékeket sem.
-
A Nagy Webáruház Felmérés friss adatgyűjtése október 31-ig tart. A várakozásokról és a kutatásról is kérdeztük Kulcsár István Róbertet, a felmérést végző Shoprenter társalapítóját.
-
Az idei nyári szezon egyik legnagyobb figyelmet generáló bejelentése Várkonyi Balázshoz kötődik. Az eMAG-ból való kiszállásról, és a Vatera illetve a Jófogás további sorsáról is kérdeztük az Extreme Digital egykori társalapítóját.
-
Több mint ezer nevező vállalkozás, négy külön és egy összesített kategóriában összesen 16 díjazott és nagyon-nagyon sok résztvevő: ez volt Az Év Webshopja 2023 verseny. A Leziteronline.hu, az emlekvilag.hu, az 1gykert.hu és a cosori.hu lehet a legboldogabb.
-
A DKSZ mentorprogramjára 55 magyarországi e-kereskedő cég jelentkezett, közülük hármat - egy logiszikai, egy termék-, illetve egy szolgáltatásforgalmazó vállalkozást - választottak ki arra, hogy a külföldi terjeszkedésüket a gyakorlatban is előkészítsék és támogassák.
-
Az idei előadók között a service designereken és a szolgáltatók képviselőin kívül számos cégvezető is megosztotta tapasztalatait, és az e-kereskedelem területéről olyan szakemberek szerepeltek, mint Petheő Gergely, az IKEA program menedzsere, vagy Császár-Bíró Lilla, a Decathlon loyalty leadere.
-
Az online vásárlói attitűdökkel és a B2C e-kereskedelmi értékesítésekkel kapcsolatos legfőbb adatokat és trendeket is összefoglaló European Ecommerce Report 2023 szerint Magyarországon az internetes vásárlók részaránya csökkenni fog.
-
Mikulás sapka a logódon? Karácsonyi promóvideó a TikTokon? Az év végi ünnepek közeledtével, ilyenkor semmitől se rettenj vissza a vásárlók figyelmének megragadásáért! Íme néhány tipp a karácsonyi szezonkezdéshez!
-
Ahhoz, hogy a karácsonyi szezon igazán jól sikerüljön, alapos felkészülésre van szükség, mivel ilyenkor az üzletünk kemény próbatételnek van kitéve. Ehhez adunk most néhány tippet.