Skip to content

pandémia

440504986_1170479077462771_2756126098833985905_n
-
A digitalizáció előretörésének korszakában hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy vannak ágazatok, amelyek nagyon is földhöz ragadtak. Ilyen az elektronikus kereskedelem logisztikai háttere is, amelyet ugyan alaposan felforgatott a technológiai fejlődés, ám ettől még az árunak fizikai valójában is el kell jutnia feladótól a címzettig.
peloton
-
Bajba kerültek a koronavírus-járvány haszonélvezői közé tartozott, otthoni edzőgépeket gyártó cégek. Ki kell találniuk, hogyan húzzák ki magukat a gödörből. Jól jöhet, hogy az amerikai Peloton most előállt egy világos tervvel.
Túlélték a járványt, de van-e jövője a kőboltoknak?
-
Amerikában, illetve Európa más részein a pandémia hatására gyökeresen átalakult a kiskereskedelem, változóban a kőboltok helyzete.
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl II.
-
Az alapok tisztázását követően a fizikai és digitális, vagyis a figitális üzleti modell további lehetőségeit taglaljuk a cikksorozat második részében, példákkal is alátámasztva.
Figitális értékesítés a pandémián innen és túl
-
A figitális (angolul phygital = physical + digital) értékesítés a fizikai és a digitális folyamatok összekapcsolását jelenti annak érdekében, hogy hatékonyabbá tegye az értékesítési folyamatot.
Digitális trendek COVID idején
-
A pandémia a vásárlási szokásokat is nagymértékben befolyásolta, ezeket több hazai kutatás is elemezte a közelmúltban.
A koronavírus hatása a bolti vásárlói élményre
-
A koronavírus-járvány minden bizonnyal örökre megváltoztatta fogyasztási szokásainkat, hiszen mindennél fontosabbá vált a kényelmes és mindenekelőtt biztonságos vásárlás.
-
Az elmúlt másfél évnyi járványhelyzet a világgazdaság legkülönbözőbb területeit forgatta fel fenekestül. De vajon hogyan csapódott le mindez a keresőoptimalizálás területén? Pál Zoltán Gábort, az ALH Consulting ügyvezető-tulajdonosát kérdeztük.
A helyiek legyenek a következő vásárlóid!
-
A fizikai boltok bezárása miatt az online térbe kényszerültek a helyi üzletek vásárlói is, akik ideális célközönséget jelenthetnek az e-kereskedőknek.
Egyre drágább a Google-ön hirdetni a Covid-19 miatt
-
A ppconline.hu kutatásában annak járt utána, hogy a pandémia milyen módon befolyásolta a kattintási díjakat és a keresési mennyiségeket 2020-ban, és mire számíthatnak a hirdetők ez alapján a 2021-es évben.