Skip to content

cookie

ksrtk_23_01_16_01
-
Ha lassan is, de biztosan változik a digitális marketing világa: világszerte egyre jobban szigorodnak az adatok felhasználásának lehetőségei.
A sütik utáni (szép?) új világ, avagy hová lesznek a látogatók adatai?
-
A Google még 2019-ban jelentette be, hogy a Chrome hamarosan nem fogja támogatni a harmadik féltől származó sütik használatát. Hogyan fogja ez a változás érinteni az online hirdetőket és ügyfeleket?
A közelgő süti-apokalipszis várható hatásai
-
Az NRF a PricewaterhouseCoopers képviselőit kérdezte arról, hogyan készülhetnek fel a kereskedelmi cégek a sütik nélküli világ kihívásaira.
A Google 2023 végére halasztja a harmadik féltől származó sütik kivezetését
-
A cég adatvédelmi fejlesztésekkel foglalkozó igazgatója, Vinay Goel szerint az eredetileg tervezettnél több időre van szükség ahhoz, hogy mindenki számára megfelelő megoldást találjanak.
chrome-third-party-cookies
-
A Google Chrome FLoC a célzott hirdetések jövőjét jelentheti, az alkalmazása ugyanakkor önmagában is felvet bizonyos adatvédelmi kérdéseket.
Böngészés sütik nélkül: a detektív kapitalizmus vége?
-
Egyre nagyobb a nyomás a nagy technológiai cégeken, hogy véget vessenek a felhasználók személyes adatokkal való kereskedelmének.
chrome-third-party-cookies
-
A Google két éven belül száműzi a third-party cookie-kat népszerű böngészőjéből, és gátolja a felhasználók nyomonkövetését a Privacy Sandbox elnevezésű technológiával.
Véget érhet a követősütik korszaka
-
A böngészőprogramok egyre nagyobb arányban blokkolják vagy törlik a cookie-kat, a felhasználók pedig egyre többet neteznek alkalmazások használatával.
A Safari felforgatja az eddig megszokott konverziómérést
-
A Safari új cookie kezelése miatt jelentős tömegek tűnhetnek el az analitikánkból. A Google és Facebook igyekeznek megoldást kínálni a problémára, de mit tehetnek az e-kereskedők?