Skip to content

Z-generáció

434588548_1112042180084598_7280682492036530693_n
-
Előfordulhatnak olyan mértékű turbulenciák, amikor professzionális segítségre van szükségünk. Tegyünk egy rövid utazást ebben a különböző generációk által lakott világban, hátha kiderül, hogy nem is véletlen a marketing érdektelensége.
404852773_798485668988437_5555462097834670825_n (1)
-
A beszerzők újabb generációja kerül nyeregbe. Jelentős részük azonban úgy intézné a beszerzést, hogy az egész tranzakció során egyetlen értékesítési képviselővel se kelljen beszélnie. A milleniálok már nem gyermekek!
palfi_eva
-
Miről szól valójában a B2W Fesztivál? Hogy néz ki a marketingstratégia építés, ha kifejezetten női fogyasztókat, vállalkozónőket szeretnénk eredményesen elérni ? Ezekről is kérdeztük Pálfi Éva brand stratégát és dizájnert.
zgen_krea01
-
Az újra megtartott Retail Experience Meetup most arra kereste a választ, hogyan nyerhető meg a Z generáció figyelme és érdeklődése az online marketing segítségével. Volt pár jó tapasztalati beszámoló...
ecom3
-
Egy torinói születésű - de anyai ágon félig magyar származású - tinédzser testvérpár a kényszerű lezárást arra használta föl, hogy megfejtse a sikeres webshop működés titkait. Meg is találták.
Pinterest
-
Az e-kereskedők és marketingesek gyakran figyelmen kívül hagyják a Pinterestet, a „vizuális felfedezőmotort”, pedig egy jól körülhatárolható réteget nagyon hatékonyan érhetünk el a segítségével.
Felelőtlenül költekezik a Z generáció a BNPL hitelek segítségével
-
Egyre több kutatás igazolja, hogy a Z generáció tagjai mikrohitelekből finanszírozzák a karácsonyi időszak vásárlásait. A pénzügyi szakemberek szerint ez kemény leckéket is taníthat a huszadik század utolsó szülötteinek.
A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon
-
A többnyire X generációs szülők gyermekeiként felnövő fiatalok csak az Egyesült Államokban 360 milliárd dollárt költenek évente, ezért megszólításuk és elérésük egyre fontosabb az e-kereskedők számára is.
A Z-generáció az e-kereskedelem motorja Magyarországon
-
A GWI és a Publicis Groupe Hungary felmérésből kiderült, hogy a 18-25 éves, Z generációs korcsoport a legintenzívebb e-kereskedelmi felhasználó, a teljes lakosságon belül pedig a telekommunikációs és elektronikai szektorokban a legmeghatározóbb az online jelenlét.
Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
-
Nemcsak az aktív korú lakosság és az idősebbek körében egyre népszerűbb az online vásárlás, egyre jelentősebb ugyanis a Z generáció jelenléte is az e-kereskedelemben.