Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Hogyan tartsd meg a vásárlóid vágtató infláció idején?

Hogyan tartsd meg a vásárlóid vágtató infláció idején?

Melyek azok a lehetőségek, amelyekkel lojálisabb vásárlói kört építhetünk anélkül, hogy tovább csökkentenénk az egyébként is zsugorodó nyereségünket?

Continue reading
címlap infláció vevőmegtartás

Az eMAG regionális márkavízióra és szlogenre vált

Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG

A piacvezető magyar e-kereskedő eMAG tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált.

Continue reading
címlap eMAG Extreme Digital

Növekvő hatékonyság: magára találhat az Alibaba

Növekvő hatékonyság: magára találhat az Alibaba

A Covid-19 okozta lezárások után, a hatóságok folyamatos vizsgálódása és a törvényhozók egyre keményebb fellépése ellenére is úgy tűnik, magára találhat a kínai e-kereskedelem zászlóshajója.

Continue reading
Alibaba címlap Kína

Mikor megyünk már karácsonyi ajándékért a metaverzumba?

Mikor megyünk már karácsonyi ajándékért a metaverzumba?

A Neticle elemzése segítségével megvizsgáltuk a virtuális valóság jövőképét, és megnéztük, mennyire áll készen a magyar közönség VR szemüveggel a fején, kriptotárcából fizetni akár a napi bevásárlást.

Continue reading
címlap kriptopénz Metaverzum neticle VR

RXEU 2022: Hogy alakulnak a vásárlási szokások Európában?

RXEU 2022: Hogy alakulnak a vásárlási szokások Európában?

A RetailX kutatásában több mint 8000 vásárlót kérdeztek meg 17 európai piacon, köztük az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Franciaországban, Németországban, Hollandiában és Lengyelországban.

Continue reading
címlap Európa vásárlói szokások

TikTok videók a Metaverzumban: új funkciót tesztel a kínai platform

Így működik az organikus tartalommarketing a TikTokon

Miközben a Facebook és az Instagram bevallottan elkezdett “tiktokosodni”, minden jel szerint a TikTok is reagál: egy új funkció segítségével közzétehetjük a TikTok-videókat a Meta két közösségi óriásában.

Continue reading
címlap Facebook Instagram Meta TikTok

Wish: jön a nagy visszatérés?

Wish: jön a nagy visszatérés?

Az agresszív közösségimédia-kampányairól és a sorozatos minőségi panaszokról híres amerikai piactér az utóbbi évek komoly visszaesése után felfrissíti a brandjét, jobb felhasználói élményt és kiszállítási opciókat ígérve.

Continue reading
Amazon címlap kollekció marketplace piactér Wish

6 ingyenes eszköz a videóink keresőbaráttá tételére

Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?

A Practical Ecommerce adott ki egy hatos listát azokról a kiegészítőkről és felhasználóbarát eszközökről, amelyek monitorozzák a keresőszavainkat videókhoz, vagy jól lehet belőlük következtetni az aktuális trendekre.

Continue reading
címlap kollekció SEO video

Lassul az eBay növekedése – véget ért a koronavírus-láz

Lassul az eBay növekedése - véget ért a koronavírus-láz

A koronavírus-járvány alatti hatalmas növekedés után úgy néz ki, az eBay forgalma lecsökken a 2019-es szintre. A cég várhatóan 72.1 és 74.7 milliárd dollár közötti forgalommal zárja majd az idei pénzügyi évet.

Continue reading
címlap eBay koronavírus

Főként a fiatalabbak többsége videókra hagyatkozik a vásárlás során

Főként a fiatalabbak többsége videókra hagyatkozik a vásárlás során

A felhasználók mintegy 85%-a használja az online videós tartalmakat a számukra megfelelő termékek kiválasztásánál – derül ki a Brigthcove kutatásából.

Continue reading
címlap termékvideó Y-generáció
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 88
  • 89
  • 90
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Radó Mátyás: A vevőket csupán kiszolgálni már nem elég!
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!