Melyek azok a lehetőségek, amelyekkel lojálisabb vásárlói kört építhetünk anélkül, hogy tovább csökkentenénk az egyébként is zsugorodó nyereségünket?
Continue readingAz eMAG regionális márkavízióra és szlogenre vált
A piacvezető magyar e-kereskedő eMAG tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált.
Continue readingNövekvő hatékonyság: magára találhat az Alibaba
A Covid-19 okozta lezárások után, a hatóságok folyamatos vizsgálódása és a törvényhozók egyre keményebb fellépése ellenére is úgy tűnik, magára találhat a kínai e-kereskedelem zászlóshajója.
Continue readingMikor megyünk már karácsonyi ajándékért a metaverzumba?
A Neticle elemzése segítségével megvizsgáltuk a virtuális valóság jövőképét, és megnéztük, mennyire áll készen a magyar közönség VR szemüveggel a fején, kriptotárcából fizetni akár a napi bevásárlást.
Continue readingRXEU 2022: Hogy alakulnak a vásárlási szokások Európában?
A RetailX kutatásában több mint 8000 vásárlót kérdeztek meg 17 európai piacon, köztük az Egyesült Királyságban, Olaszországban, Franciaországban, Németországban, Hollandiában és Lengyelországban.
Continue readingTikTok videók a Metaverzumban: új funkciót tesztel a kínai platform
Miközben a Facebook és az Instagram bevallottan elkezdett “tiktokosodni”, minden jel szerint a TikTok is reagál: egy új funkció segítségével közzétehetjük a TikTok-videókat a Meta két közösségi óriásában.
Continue readingWish: jön a nagy visszatérés?
Az agresszív közösségimédia-kampányairól és a sorozatos minőségi panaszokról híres amerikai piactér az utóbbi évek komoly visszaesése után felfrissíti a brandjét, jobb felhasználói élményt és kiszállítási opciókat ígérve.
Continue reading6 ingyenes eszköz a videóink keresőbaráttá tételére
A Practical Ecommerce adott ki egy hatos listát azokról a kiegészítőkről és felhasználóbarát eszközökről, amelyek monitorozzák a keresőszavainkat videókhoz, vagy jól lehet belőlük következtetni az aktuális trendekre.
Continue readingLassul az eBay növekedése – véget ért a koronavírus-láz
A koronavírus-járvány alatti hatalmas növekedés után úgy néz ki, az eBay forgalma lecsökken a 2019-es szintre. A cég várhatóan 72.1 és 74.7 milliárd dollár közötti forgalommal zárja majd az idei pénzügyi évet.
Continue readingFőként a fiatalabbak többsége videókra hagyatkozik a vásárlás során
A felhasználók mintegy 85%-a használja az online videós tartalmakat a számukra megfelelő termékek kiválasztásánál – derül ki a Brigthcove kutatásából.
Continue reading








