A rekord infláció ellenére az online árak júliusban csökkentek az Államokban. Az Adobe digitális árindexe (DPI) 1%-os mérséklődést mutatott ki éves összehasonlításban, havi szinten pedig 2% volt a csökkenés.
Continue readingCsomagautomatákat állít hadrendbe a DM Németországban
A Magyarországon is nagy népszerűségnek örvendő Drogerie Markt üzletlánc közel 700 német üzletében tervezi csomagautomaták telepítését.
Continue readingA Shopify előre menekül a gazdasági válság elől
Az Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez benyújtott dokumentumok szerint a Klaviyo e-kereskedelmi marketingautomatizálási startup 100 millió dolláros stratégiai befektetést kapott a Shopify-tól.
Continue readingOktóber elsejétől vége a Facebook Live Shopping szolgáltatásnak
Megszűnik a Facebook élő vásárlást lehetővé tevő funciója, a Live Shopping. A kereskedők persze nem maradnak videós értékesítési csatorna nélkül: a cég a jövőben a hangsúlyt a Reels szolgáltatására helyezi majd át.
Continue readingA holland bol.com eladóinak száma elérte az 50.000-ret
A benelux országokban legjelentősebb helyi platform az utóbbi 3 évben majdnem megháromszorozta partnereinek számát, és 2022 első negyedévében a bevételeinek 60%-a már a piactérről származott.
Continue readingKis összegek után nem mindenki akar adózni, de nem kilátástalan a KATA-s webshopok helyzete
Augusztus 1-én hatályba léptek a KATA törvény átmeneti rendelkezései: ezek alapján szeptember 25-ig kell eldöntenie minden érintettnek, hogy megfelel-e az új feltételeknek, és kisadózói adóalanyként folytatja-e.
Continue readingDigitális fejlettségben Magyarország a sereghajtók között
A Digitális Gazdaság és Társadalom Index 2022-es mutatói alapján a 22. helyen állunk, ami továbbra is nagyon súlyos elmaradást jelent az uniós átlagoktól szinte valamennyi dimenzióban.
Continue readingVéget érhet az ingyenes visszaküldés kora
A legendásan környezetszennyező, ultragyors ruházati termékekkel kereskedők számára legalábbis ezt jelentheti, hogy az angol piacon ténykedő Boohoo is elkezdett külön díjat felszámolni a vásárlónak nem tetsző ruhák visszaküldéséért.
Continue readingE-kereskedelem 2030-ban: a várható 6 legfontosabb trend
A CB Insights 2030-ról szóló e-kereskedelmi riportja MI vásárlási tanácsadókról, kriptopénztárcákról és a metaverzum online vásárlásra gyakorolt hatásairól készített víziót.
Continue readingBíróságra viszi az Amazon a fizetett termékajánlók ügyét
Több mint tízezer, hamis termék ajánlókkal üzletelő felhasználó ellen indít peres eljárást az Amazon. A többnyire Facebook-csoportokban árusított szolgáltatással szemben évek óta egyre keményebben harcol a cég.
Continue reading








