Skip to content

Aliexpress

Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Az Alibaba Group nemzetközi piactere, az AliExpress komoly nehézségekkel küzd az Európai piacon, és továbbra sem növekszik olyan ütemben, amilyenben a kínai anyacég szeretné.
Növekvő hatékonyság: magára találhat az Alibaba
-
Az Alibaba hazai kereskedelmi tevékenységből származó profitja 20%-ot zuhant, volumene mindössze egy számjegyű növekedésre volt képes, miközben a nemzetközi piacokon 18%-kal sikerült növelniük a bevételeiket.
Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Az AliExpress jelentős logisztikai fejlesztést hajtott végre az európai pozícióinak megőrzése és megerősítése érdekében.
A globális e-kereskedelem csendes motorjai: a kínai gyárak évtizede
-
A már-már láthatatlanul üzemelő kínai gyárak az utóbbi években a globális kereskedelem pénznyomdáivá váltak. Történt mindez úgy, hogy ez az üzleti modell 2010 előtt gyakorlatilag nem is létezett.
Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Ígéretei szerint az AliExpress közvetlen légiforgalmi folyosón keresztül mintegy harmadával kevesebb idő alatt szállítja majd ki csomagjait a spanyol és azzal szomszédos európai piacokon.
Az EU-n kívüli piacterek termékeinek kétharmada veszélyes lehet
-
Egy friss nemzetközi felmérés során az unión kívüli online piacterek (Wish, AliExpress, LightInTheBox, Ebay, Amazon) által forgalmazott termékeket vizsgálták, amelyeknek 66%-a megbukott a biztonsági teszteken. A riasztóan magas szám rendszerszintű problémát mutat.
Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Donald Trump Kína ellen indított kereskedelmi háborúja és a globális recesszió árnyéka ellenére - vagy talán éppen a hazai fogyasztás növekedésének látványos lassulásának hatására - az AliExpress továbbra is töretlen lendülettel készül az öreg kontinens meghódítására.
Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Az Amazonnak komoly kihívója akadt az európai kereskedelmi térfélen.
A netes vásárlók többsége külföldről rendel
-
eNET infografika: a legfőbb tudnivalók a magyar netezők egyre növekvő külföldi online vásárlásairól.
E-kereskedelem: mit tanulhatunk az óriásoktól?
-
A 4000 ausztrál, angol, amerikai és kanadai online vásárló szokásait feldolgozó piackutatás eredménye főképp a világcégekkel versenyző webáruházaknak hasznos.