Skip to content

Aliexpress

webáruházak
-
Vállalati konszolidáció zajlik az elektronikus kereskedelemmel foglalkozó cégek világában, ami alól Magyarország sem vonhatja ki magát. Kínai behemótok és régiós óriások csatáznak egymással, a webáruházak tulajdonosai kapkodhatják a fejüket, hogy miként reagáljanak erre. Újra kell gondolniuk, önálló, közösségi médiás és piacteres értékesítésük lehetőségeit.
459570200_1234980017856650_6958203693230851459_n
-
Az elmúlt évben robbanásszerűen megnövekedett a Kínából érkező csomagok száma Magyarországon. Az online kereskedelem terjedése - különösen az olyan platformok révén, mint az AliExpress, a Shein, vagy a Temu - új dimenziókat nyitott a magyar fogyasztók számára. A kínai árudömping nemcsak a kereskedelem struktúráját változtatta meg, hanem jelentős hatást gyakorolt a logisztikai szektorra is. Különösen az olyan kiscsomagszállítással foglalkozó vállalatokra, mint a DPD Hungary.
Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Az Alibaba Group nemzetközi piactere, az AliExpress komoly nehézségekkel küzd az Európai piacon, és továbbra sem növekszik olyan ütemben, amilyenben a kínai anyacég szeretné.
Növekvő hatékonyság: magára találhat az Alibaba
-
Az Alibaba hazai kereskedelmi tevékenységből származó profitja 20%-ot zuhant, volumene mindössze egy számjegyű növekedésre volt képes, miközben a nemzetközi piacokon 18%-kal sikerült növelniük a bevételeiket.
Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Az AliExpress jelentős logisztikai fejlesztést hajtott végre az európai pozícióinak megőrzése és megerősítése érdekében.
A globális e-kereskedelem csendes motorjai: a kínai gyárak évtizede
-
A már-már láthatatlanul üzemelő kínai gyárak az utóbbi években a globális kereskedelem pénznyomdáivá váltak. Történt mindez úgy, hogy ez az üzleti modell 2010 előtt gyakorlatilag nem is létezett.
Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Ígéretei szerint az AliExpress közvetlen légiforgalmi folyosón keresztül mintegy harmadával kevesebb idő alatt szállítja majd ki csomagjait a spanyol és azzal szomszédos európai piacokon.
Az EU-n kívüli piacterek termékeinek kétharmada veszélyes lehet
-
Egy friss nemzetközi felmérés során az unión kívüli online piacterek (Wish, AliExpress, LightInTheBox, Ebay, Amazon) által forgalmazott termékeket vizsgálták, amelyeknek 66%-a megbukott a biztonsági teszteken. A riasztóan magas szám rendszerszintű problémát mutat.
Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Donald Trump Kína ellen indított kereskedelmi háborúja és a globális recesszió árnyéka ellenére - vagy talán éppen a hazai fogyasztás növekedésének látványos lassulásának hatására - az AliExpress továbbra is töretlen lendülettel készül az öreg kontinens meghódítására.
Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek
-
Az Amazonnak komoly kihívója akadt az európai kereskedelmi térfélen.