Skip to content

checkout

A check-out gyorsasága a márkahűségnél is fontosabb
-
A koronavírus-járvány során megtapasztalt e-commerce boom rámutatott arra, hogy a vásárlók számára továbbra is a a gyors és zökkenőmentes checkout folyamat az egyik legfontosabb szempont.
A check-out gyorsasága a márkahűségnél is fontosabb
-
Az IDC közvéleménykutató a Paypal megbízásából öt nagy e-kereskedelmi piacon, az amerikai, az angol, az ausztrál, a német és a francia vásárlók körében végzett felmérést 2022 januárjában.
A regisztráció nélküli vásárlás lehetőségei és nehézségei
-
800 online kereskedő webáruházát vizsgálata alapján a checkout folyamatok 94%-a legalább 5 alapvető hibát tartalmaz, ami megnehezíti a vásárlást.
Hasznos tippek a vásárlást megköszönő oldalhoz
-
A vásárlást megköszönő oldal megkerülhetetlen eleme minden webáruháznak. Ebben a cikkben azt vizsgáljuk meg, hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet belőle.
Hogyan lehet jó élmény a checkout folyamat?
-
Minél gördülékenyebb a checkout, annál nagyobb esélyünk van a konverzióra, és növekvő bevételekre, ezért érdemes kiemelt figyelmet fordítani a folyamat megtervezésére.
A regisztráció nélküli vásárlás lehetőségei és nehézségei
-
A kosárelhagyások egyik fő oka a regisztrációhoz kötött vásárlás, kereskedőként viszont előny, ha a vásárlóink regisztrálnak. Mi tehát a jó megoldás?
A check-out gyorsasága a márkahűségnél is fontosabb
-
A konverziós arány növelésének egy sarkalatos pontja a checkout folyamat optimalizálása. Első lépésként tervezzük meg, hány lépésből álljon a folyamat!