El tudjuk képzelni, hogy bármilyen kérdést feltehetünk egy keresőmotornak, és pontos, teljes és naprakész választ kaphatunk anélkül, hogy több tucat weblapon kellene navigálnunk? Ezt ígéri a Perplexity AI, egy mesterséges intelligenciával működő keresőmotor és chatbot.
Continue readingA kis webáruházaknak se megijedniük kellene a márkaépítés kihívásától
A márkaépítés ijesztően hangozhat egy kis webshop vagy webáruház tulajdonosának, ám egy amerikai e-kereskedő, aki nem ezt a szakmát tanulta az iskolában, úgy véli, egy kisvállalkozás is márkává válhat. A titok a kereskedelmi márka definíciója? „A márka egy érzést ad az embereknek.”
Continue readingeTOPLISTA 2023: apróbb helycserék, erősödő FMCG és a kínaiak
Idén is elkészült a GKID és a Mastercard által készített eTOPLISTA, ami jól tükrözi az e-kereskedelem tavalyi, rendkívül turbulens évét. Nézzük meg, kik végeztek az élen, és milyen mozgások voltak 2023-ban!
Continue readingÚj a csomagolási trend: visszaváltás flakonokra is!
A mesterséges intelligencia számításai szerint a visszaváltás nélküli rendszerben üvegből körülbelül 60 év alatt egy Mount Everest méretű üveghulladék halmozódna fel a Földön.
Continue readingAgilisen kell kézben tartani az online boltok logisztikai hátterét
Közhely, hogy az e-kereskedelemben a sikerhez 2024-ben többre van szükség, mint jó termékekre és kiváló marketingre. Ugyanilyen nagy hangsúlyt kell fektetni webáruházak tevékenységének logisztikai hátterére. Ezzel kapcsolatban egy olyan szakember tudja a leghasznosabb tanácsokat adni, aki az utóbbi szakmában dolgozik.
Continue readingMilyen okok állnak aktuálisan a kosárelhagyások mögött?
Friss kutatások szerint 2024-ben a kosárelhagyások átlagosan 70 százalékosak. Ez azt jelenti, minden tíz megkezdett vásárlásból mindössze három végződik fizetéssel. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, mi áll a kosárelhagyás mögött, és megvalósítható stratégiákat kínálunk a konverzió növelésére.
Continue readingBármit is gondoltál eddig, ma már a kisebb cégeknek sem álom a raktárak automatizálása
Amikor a raktárak automatizálásáról hallunk, akkor óriási csarnokokra gondolunk, amelyekben kifejezetten a robotokhoz alkalmazkodva kiépített polcok között mozognak a termékeket le- és felrakodó, illetve szállító járművek. Jó hír a kisebb vállalkozásoknak, hogy vannak olyan megoldások is, amelyek az ő igényeikhez, méretükhöz alkalmazkodnak.
Continue readingLát, hall és beszél is az új ChatGPT, de hogyan használjuk ki ezt a SEO-ban?
Az OpenAI a napokban kihozta a legfrissebb, továbbfejlesztett nyelvi modelljét, a GPT-4o névre hallgató verziót, amely elképesztő újdonságokkal bővült a korábbi ChatGPT verzióhoz képest. Megnézzük, miként segíthet a kulcsszókutatásban, a SEO-barát tartalom generálásában, a technikai SEO problémák elhárításában, a linképítésben és a versenytárselemzésben a korábbiaknál még hatékonyabban.
Continue readingMiért nem a kézbesítő tehet arról, ha késik a csomagod?
Bár egy kalap alá veszik őket, a csomagszállítás és a házhozszállítás nem ugyanaz a szolgáltatás. Jelentősen eltérnek egymástól, ezért a két szolgáltatás sajátosságait érdemes figyelembe venni a webáruházi működések tervezésnél, illetve az ügyfelek tájékoztatásakor.
Continue readingWebáruház indítása: fogadd el, itt is igaz, hogy az okos mások kudarcaiból sokat tanul
Egy webáruház üzemeltető sikereiről és kudarcairól a tanácsadók tudnak a legtöbbet, mert számos vállalkozással találkoznak, így esettanulmányokból tudják leszűrni az általános tapasztalatokat. A webáruház indítási folyamatnak ez is a része – akkor is, ha a már gyakorló cégek erről gyakran megfeledkeznek.
Continue reading








