Skip to content

előfizetéses modell

vep
-
Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók stb. De hogyan és mire érdemes elsőre odafigyelni? Erre a kérdésre próbáltunk meg kimerítő választ adni.
peloton
-
Bajba kerültek a koronavírus-járvány haszonélvezői közé tartozott, otthoni edzőgépeket gyártó cégek. Ki kell találniuk, hogyan húzzák ki magukat a gödörből. Jól jöhet, hogy az amerikai Peloton most előállt egy világos tervvel.
email_marketing_krea01
-
Sokan és sokszor temették már, de az email marketing az ügyfélmegtartás és -lojalitás építésének továbbra is a legerősebb eszköze. Íme: néhány praktika, hogy akár 3600 százalékos megtérüléssel legyen mindez működtethető.
humanize_krea01
-
A Humanize Studió részletes útmutatást készített annak elősegítésére, hogy az üzleti modell sablon alapján el tudd dönteni: melyik termékelőfizetéses szolgáltatás-modell passzol leginkább a vállalkozásodhoz.
A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget
-
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
előfizetés_krea01
-
Szeretnél kisebb marketingköltéssel nagyobb bevételt elérni? Cikkünkben bemutatjuk az előfizetésben rejlő lehetőségeket, és hogy miként tudod átalakítani a bizniszed termékből szolgáltatásalapúvá.