Skip to content

influenszer marketing

Reels: így készíts ütős, rövid videókat az Instagramon
-
Az e-kereskedőknek képesnek kell lenniük meglovagolni azokat algoritmusokat, amelyekkel promotálhatják portékáikat. Az egyik ilyen megszelídítendő algoritmus az Instagram Reels hátterében működik.
Az influenszerkultúra tündöklése és bukása
-
A korábban még véleményvezérként ünnepelt, majd trash celebbé, végül pedig influenszerré átvedlett sales korszak véget érni látszik, amelynek talán legékesebb jele a TikTok-on több száz milliós elérést produkáló #deinfluencing hashtag hódítása.
Influenszer hirdetések egyszerűen: itt a Shopify Collab
-
A Shopify Collab néven futó eszközök segítségével a platformot használó több millió kereskedő egyszerűbben reklámozhatja termékeit influenszerek és tartalomkészítők segítségével.
Mi a Clubhouse, és miért fontos, hogy időben ott legyél a márkáddal?
-
A Clubhouse egy új, audiochaten alapuló közösségi alkalmazás, amelyet legjobban úgy lehetne jellemezni, mint egy beszélgetős rádióműsor és egy konferenciahívás keverékét.