Nyakunkon az MI-ügynökök kora

Az MI-ügynökök olyan programok, melyeket arra hoztak létre, hogy érzékeljék környezetüket és automatikus döntéseket hozzanak mesterséges intelligencia modellek segítségével. Ezért nem egy mesterséges intelligenciáról van szó, mellyel interakcióba kell lépnünk, mint a ChatGPT, hanem olyan programokról, melyeket arra terveztek, hogy a környezetük alapján végezzenek el különböző feladatokat.

Continue reading

Folyamatosan vezetik be a Google AI válaszokat a találati oldalakra

Egy hónapja már, hogy újabb komoly kihívással nézhetünk szembe a SEO-ban, amit a Google AI Overview funkció bevezetése jelent a találati listákra. Az alábbiakban körbejárjuk, hogy milyen kritikák érték eddig a Google-t az AI válaszok kapcsán, valamint nemzetközi felmérések eredményei alapján próbálunk következtetni a működésére és forgalomra gyakorolt hatásaira.

Continue reading

Bizalomépítés és cselekvőképes stratégiák webáruházaknak

Webshop működtetőjeként kulcsfontosságú megbízható vásárlási környezetet kialakítanunk, de ugyanennyire fontos kommunikálnunk is ezt. Hogyan alakíthatjuk a látogatókat hűséges vásárlóvá? Íme néhány megvalósítható stratégia, amivel hatékonyan erősíthetjük vevőink bizalmát, miközben webáruházunk hitelessége is növekszik.

Continue reading

Zuckerberg Bezos bajszát huzigálja

marketplace

A Facebook Marketplace elektronikus piactér látogatóinak száma szép csendben az Amazoné négyszeresére nőtt. Ez nem jár ennek megfelelő pénzügyi sikerrel, de segít Mark Zuckerberg cégének visszaszerezni a fiatalok érdeklődését. Jeff Bezosnak eszébe juthat a kereskedők régi igazsága: egyetlen cégnek sem garantált egyszer megszerzett piaci pozíciója.

Continue reading

Mennyire biztos a Web3 kudarca?

A 2021-es év a Web3 hajnalát jelentette, egy olyan decentralizált internet vízióját, melyet a blokklánc és a felhasználói tulajdonjog erősített. A kockázati tőkebefektetők, akiket lenyűgözött a benne rejlő lehetőség, harminc milliárd dollárt zúdítottak a születőben lévő „birodalmat” alakító startupokra. Ám mára a helyzet drámaian megváltozott.

Continue reading

Recommerce: újra felértékelődik a körforgásos gazdaság ostyája

Bár nem új koncepció, a használt termékek adásvétele (recommerce) az elmúlt két-három évben jelentősen megugrott. A szűkülő gazdasági keretek miatt vásárlásainknál egyre nyitottabbak vagyunk a használt termékekre, illetve elkezdtük értékesíteni saját dolgainkat is. Ez hatással van a közvetlen értékesítésre, ami ösztönözheti a kereskedőket, hogy belépjenek erre a piacra.

Continue reading