Skip to content

live shopping

A külföldi ügyfélszerzés lassú folyamat, ám ha sikerül, a magyar piacon nem ismert stabilitást biztosít
-
A magyar e-kereskedelem aktuális helyzetéről, a külföldi piac elérésének lehetőségeiről és a social media trendekről kérdeztük Farkas Zsoltot, az Evolut Agency alapító tulajdonosát és ügyvezetőjét.
A TikTok újabb rohamot indít a videós értékesítés elterjesztésére
-
A kínai platform átszervezi e-kereskedelmi üzletágát annak érdekében, hogy az olyan piacokra összpontosítson, mint az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok – írja a Financial Times.
Október elsejétől vége a Facebook Live Shopping szolgáltatásnak
-
Megszűnik a Facebook élő vásárlást lehetővé tevő funciója, a Live Shopping. A kereskedők persze nem maradnak videós értékesítési csatorna nélkül: a cég a jövőben a hangsúlyt a Reels szolgáltatására helyezi majd át.
Az élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben - II. rész
-
A Google és Meta is egyre inkább nyomul előre az élő videós értékesítés piacán. A live stream kereskedelmi stratégiákról szóló sorozatunk második részében velük foglalkozunk.
Az élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben - I. rész
-
Vajon megeszik-e a kishalakat a nagy halak? Ez az igazi kérdés az amerikai élő videós értékesítés piacon az előttünk álló évben.
Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?
-
A Rex Kutyaotthon Alapítvány jótékonysági adománygyűjtésével startol hazánkban a már Kínában és az USA-ban dollármilliárdos üzleti modell, az élő értékesítés.
Október elsejétől vége a Facebook Live Shopping szolgáltatásnak
-
A koronavírus által elsőként sújtott Kínában berobbanó élő vásárlás intézménye, a live shopping mind Európában, mind az Egyesült Államokban egyre elfogadottabbá válik.