A kínai e-kereskedelem zászlóshajója az európai piac meghódítására készül – közölte a vállalat elnöke. Ez jelentős előrelépést jelent a távol-keleti e-kereskedelmi óriás nemzetközi terjeszkedésében.
Continue readingMár a kétezres évek eleje is retrónak számít a Vatera adatai szerint
Tamagocsi, halászsapka és discman: újra hódítanak az Y- generáció tinikorszakát idéző kedvencek – derül ki a Vatera kínálatának és eladásainak alakulásából. Ezek, a már-már retrónak számító, egykor nélkülözhetetlen tárgyak és divatcikkek, most újra szuper trendik.
Continue readingFelhagy a Meta kiskereskedői ambícióival
A Facebook-csoport épp csak belefogott a fizikai üzletek megnyitásába, azonban belső források szerint egyelőre nem kíván tovább terjeszkedni a hagyományos kereskedelmi piacon.
Continue readingMiért érdemes a visszatérő vásárlókra jobban figyelni?
Szeretnél kisebb marketingköltéssel nagyobb bevételt elérni? Cikkünkben bemutatjuk az előfizetésben rejlő lehetőségeket, és hogy miként tudod átalakítani a bizniszed termékből szolgáltatásalapúvá.
Continue readingDropshipping: fókuszban az itthon elérhető szolgáltatók
Egyre több magyar és külföldi szolgáltató kínál dropshipping szolgáltatást hazánkban is. Összegyűjtöttük, hogy a legjelentősebb szereplők mit kínálnak.
Continue readingAz igazság a ChatGPT mögött, a UX designerek látószögéből
Mesterséges intelligencia és ChatGPT – napjainkban mindenhol találkozunk ezekkel a fogalmakkal. De vajon mire lehet a leginkább használni őket?
Continue readingAlulról szerveződő divat – fenntartható válasz a fast fashionre
Az utóbbi években megugrott a használtcikkpiac forgalma Európában, és elemzők arra jutottak, hogy a recommerce a következő időszak egyik vezető kiskereskedelmi trendje lesz, 2027-re pedig eléri a 350 milliárd dolláros forgalmat.
Continue readingMegújult a Rossmann mobilappja
Új szintre emelte a felhasználók online vásárlási élményét a Rossmann: megújult a drogériahálózat mobilapplikációja. A változásokkal javult a felhasználói élmény, a vásárlók az eddiginél egyszerűbben és gyorsabban elérhetik az összes funkciót és megrendelhetik a termékeket néhány kattintással a telefonjuk segítségével.
Continue readingSötét UX praktikák: így ne csináld!
A UX sötét oldala: megtévesztő UI/UX design praktikák és minták, amelyek célja, hogy olyan cselekvésekre vegyék rá a felhasználókat, amelyeket nem szándékoztak megtenni, amelyek ellentétesek saját jól felfogott érdekeikkel, és a saját érdekeik helyett kizárólag az üzlet érdekeit szolgálják.
Continue readingHogyan hasznosítsd újra a tartalmaidat?
Nézzük meg, mit, miért és hogyan érdemes hatékonyan újrafelhasználni a kontentrepertoárodból, hogy annak a SEO eredményeid is előnyét élvezzék.
Continue reading








