Skip to content

reklám

A pontosan lőtt reklám: SMS-sel kontrollálható a vásárlók figyelme
-
Az online videók korában sokan a közelmúlt elhasznált, "lejárt" reklámeszközének tarthatják a rövid szöveges üzeneteket. Pedig a jól időzített, jól szövegezett SMS-sel aktuálisan is fel lehet kelteni a potenciális vásárlói érdeklődést.
esport_f1_krea01
-
A Humanize stúdió és a SAS Budapest által szervezett Esport Business Meetupon azt szerették volna közösen megmutatni, mit tartogat az esport jövője az üzleti világ számára.
stop_amazon_krea02
-
Az Egyesült Államok versenyhatósága után az Európai Bizottság is vizsgálatot indított annak kiderítésére, hogy korlátozza-e a B2B piaci versenyt, hogy az Amazon felvásárolja az iRobotot. A briteknél ez a vizsgálat már lezárul.
Így működik az organikus tartalommarketing a TikTokon
-
A TikTok nagyszerű választás, ha az ember egy meglepően jól működő algoritmus által a saját ízlésének megfelelően összeválogatott, magával ragadó tartalmakra vágyik. De vajon működnek-e ebben a környezetben a reklámok?
Amazon értékesítés titka
-
A legnagyobb amerikai e-kereskedelmi cég már több mint 10%-os részesedéssel rendelkezik az USA online hirdetési piacán. A vállalat az ország 3. legnagyobb digitális hirdetője.
hatpontos_ellenorzolista-01
-
Kevés dolog hívja fel jobban a figyelmet egy termékre, mint egy videó. Összegyűjtöttük, mire érdemes figyelni, ha webáruházunk számára egy terméket reklámozó videót készítenénk.
Így hirdessük PPC kampánnyal a Black Friday akciónkat
-
A Black Friday idején mire érdemes figyelni, hogyan célszerű ebben az időszakban PPC kampányt indítani?
Jó tudni: így működik a Google Chrome új hirdetésszűrője
-
A Chrome böngésző február 15. óta szűri a bosszantónak ítélt hirdetéseket. Érdemes tudni, hogyan kerülhetjük el, hogy reklámjaink ebbe a kategóriába essenek.
A reklámblokkolók rontják az Analytics-adataink minőségét
-
A hirdetésblokkoló szoftverek a webáruházunk látogatottsági adatait is jelentős mértékben torzíthatják, megnehezítve az optimalizáláshoz szükséges döntéseket.
MailChimp
-
A MailChimp tudatosan halad tovább a többcsatornás marketing platformmá válás útján: a Facebook és Instagram után itt a Google integráció.