Skip to content

reklám

472400385_4010439675876521_4099519774368457300_n
-
Régi vitatémája az online hirdetéseknek, hogy a cégek reklámjai akkor is megjelenhetnek az online keresési találatok között, amikor a felhasználó a versenytársak termékére keres rá. A Google lazán kezeli ezt a lehetőséget, sok vállalat igyekszik kifejezetten élni vele. A felhasználó szempontjából hasznos lehet, ha összehasonlítható találatok kerülnek elé.
462559553_1613410505913113_1146316676729823130_n
-
Még nem késő meglesni, mivel álltak elő az idei ünnepi bevásárlási szezonban a legnagyobb világmárkák. Az biztos, hogy továbbra sem kispályáznak: a mesterséges intelligenciát is bőséggel használják, és az interaktív reklámjaik elárasztják a közösségi médiát. Ha másolni nem is lehet őket, ötleteket bárki meríthet újításaikból. 
448994544_997948485159448_6893728644220164090_n
-
Noha ma már elképzelhetetlen, hogy az olimpiát reklámok és szponzorok nélkül rendezzék meg, nem volt ez mindig így a történelemben. Összeállítottam egy kis visszatekintést az első szponzortól az ambush marketingig. 
A pontosan lőtt reklám: SMS-sel kontrollálható a vásárlók figyelme
-
Az online videók korában sokan a közelmúlt elhasznált, "lejárt" reklámeszközének tarthatják a rövid szöveges üzeneteket. Pedig a jól időzített, jól szövegezett SMS-sel aktuálisan is fel lehet kelteni a potenciális vásárlói érdeklődést.
esport_f1_krea01
-
A Humanize stúdió és a SAS Budapest által szervezett Esport Business Meetupon azt szerették volna közösen megmutatni, mit tartogat az esport jövője az üzleti világ számára.
stop_amazon_krea02
-
Az Egyesült Államok versenyhatósága után az Európai Bizottság is vizsgálatot indított annak kiderítésére, hogy korlátozza-e a B2B piaci versenyt, hogy az Amazon felvásárolja az iRobotot. A briteknél ez a vizsgálat már lezárul.
Így működik az organikus tartalommarketing a TikTokon
-
A TikTok nagyszerű választás, ha az ember egy meglepően jól működő algoritmus által a saját ízlésének megfelelően összeválogatott, magával ragadó tartalmakra vágyik. De vajon működnek-e ebben a környezetben a reklámok?
Amazon értékesítés titka
-
A legnagyobb amerikai e-kereskedelmi cég már több mint 10%-os részesedéssel rendelkezik az USA online hirdetési piacán. A vállalat az ország 3. legnagyobb digitális hirdetője.
hatpontos_ellenorzolista-01
-
Kevés dolog hívja fel jobban a figyelmet egy termékre, mint egy videó. Összegyűjtöttük, mire érdemes figyelni, ha webáruházunk számára egy terméket reklámozó videót készítenénk.
Így hirdessük PPC kampánnyal a Black Friday akciónkat
-
A Black Friday idején mire érdemes figyelni, hogyan célszerű ebben az időszakban PPC kampányt indítani?