Skip to content

digiméter

digimeter_14_krea02
-
Befejeződik a Digiméter sikeres digitalizációról szóló cikksorozata, ez a tizennegyedik, egyben utolsó rész a legfontosabb tanulságokkal.
digiméter_13_1
-
A spontán tényezőkön - cégvezető, folyamat, szervezet, szakemberek, tudás, tőke, környezet és technológia - és a szakirodalomban azonosítottakon túl további öt dolog van hatással van egy vállalat digitalizációjára. Erről szól a Digiméter friss, 13. része.
digimeter_12_krea02
-
A tudás elvileg adott, mégis lemaradásban vagyunk a digitalizációt illetően. Mi hibádzik, mi az oka ennek? Erről szól a Digiméter tizenkettedik, a magyar sajátosságokról szóló része.
digimeter_11_krea02
-
Vajon miben tér el egymástól a szakértők véleménye és a szakirodalom, ha a vállalati digitalizációt gátló és serkentő tényezőkről van szó idehaza? Erről szól a Digiméter aktuális része.
digimeter_10_krea02
-
Nem a technológia határozza meg a digitalizáció sikerét. A technológia alkalmazásának képessége viszont nagyobb hatással bír, mint maga a technológia.
digimeter_09_krea02
-
A sikeres digitalizációról szóló cikksorozatban korábban többször is utaltunk röviden a környezet fontosságára. Itt az ideje, hogy alaposabban is szemügyre vegyük ennek szerepét a digitalizációban, legyen ez akár üzleti-, verseny- vagy szabályozási környezet. Ez a Digiméter 9. része.
digimeter_08_krea02
-
Fontos a jól időzített digitalizáció, ami javíthatja a tőketermelési képességet is. Erről szól a Digiméter sorozat legújabb része.
digimeter_07_krea02
-
Technológiai ismeretek felkutatása, tartós megoldások keresése újonnan felbukkanó problémákra, az informatika nyelvének számító angolunk csiszolása mind-mind fontos része a digitalizációnak. Ez mind tanulás is.
digimeter_06_krea02
-
A digitalizációt sokszor a szakemberek hiánya indítja el, de van, hogy az is akasztja meg. Egy biztos: nem elég csak a cégvezető akarata a sikerhez.
digimeter_05_krea01
-
Valójában a munkavállalók bevonásán és a szervezeti kultúrán múlik a digitalizáció sikere. A folyamatokat ugyanis mindig emberek működtetik, akik a szervezeti kultúra és a saját érdekeik szerint döntenek és cselekednek a vállalatban.