Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Fesztiváljegy, koncertjegy? Add el a Facebookon!

A jegyértékesítési kampány kereskedelemi és marketingszempontból is különös műfaj. Megkértük Kardos András onlinemarketing-szakértőt, hogy egy vendégcikkben ossza meg ezzel kapcsolatban a tapasztalatait.

Continue reading
címlap Facebook hirdetés jegyértékesítés marketing mix

Nem egyszerű az ügyfélszerzés külföldön, de itthon is kifizetődik

A külföldi ügyfélszerzés lassú folyamat, ám ha sikerül, a magyar piacon nem ismert stabilitást biztosít

A magyar e-kereskedelem aktuális helyzetéről, a külföldi piac elérésének lehetőségeiről és a social media trendekről kérdeztük Farkas Zsoltot, az Evolut Agency alapító tulajdonosát és ügyvezetőjét.

Continue reading
bizalom blog branding címlap live shopping TikTok

Ezért ne hagyd ki a tesztelést!

Ezért ne hagyd ki a tesztelést!

Bízol a megérzéseidben? Biztos jó lesz, mert más is így csinálja? Egy webshop vagy egy mobilapp tervezésénél ez nem elég: a legjobb eredmények érdekében empirikusan is meg kell alapozni a munkát.

Continue reading
A/B teszt címlap Felhasználói élmény kollekció Ügyfélélmény UX

Az AI már az üzlettel él – az ITBN és a Business Fest közös fórumot hozott létre

Ma már egy terület sem maradhat digitalizáció-, adat- és AI-semleges, hiszen ez már nemcsak a kiberbiztonsági szakértők ügye. Az ITBN és a Business Fest közösen szervezi következő eseményeit az AI és az üzleti szféra kapcsolódását fókuszba állítva.

Continue reading
ai Business Fest címlap mesterséges intelligencia

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget

Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!

Continue reading
címlap customer experience CX előfizetés előfizetéses modell elofizeteses-e-kereskedelem Humanize

Trendy Beat: a TikTok új e-kereskedelmi funkciót tesztel

Az új, Trendy Beat elnevezésű fejlesztés alkalmazáson belüli vásárlást kínál, amellyel a cégcsoport által forgalmazott termékeket fogják árusítani.

Continue reading
címlap Egyesült Királyság közösségi média TikTok USA

A mesterséges intelligencia világában nő a piaci láz

A mesterséges intelligencia világában nő a piaci láz

Bár az MI fejlődése több mint fél évszázados múltra tekint vissza, fejlettebb eszközeinek gyakorlati alkalmazása még gyerekcipőben jár: igazából nem az a kérdés, hogy mire használják most, hanem hogy mire lesz jó a jövőben.

Continue reading
ai címlap mesterséges intelligencia MI

Az Admitad affiliate hálózat belép a magyar piacra

Az Admitad affiliate hálózat belép a magyar piacra

A Mitgo csoporthoz tartozó Admitad affiliate hálózat közép-európai pozícióját erősítve belép a magyar piacra. Ezzel mostantól a helyi vállalkozások számára is elérhető az Admitad online értékesítést növelő szolgáltatása.

Continue reading
Admitad affiliate affiliate marketing címlap

Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata

2023. június 20-án megalakult a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata. A több mint 30 éve elkötelezett munkát végző szakmai szervezet új tagozata egyben a társadalmi szerepvállalás és az értékteremtő, tudatos kommunikáció melletti kiállás.

Continue reading
#WomanPower B2W címlap Magyar Marketing Szövetség

A progresszív webalkalmazásoké a jövő?

A progresszív webalkalmazásoké a jövő?

A progresszív webalkalmazás (PWA) biztosíthatja azokat a funkciókat, amikre egy hagyományos mobilalkalmazás képes, méghozzá anélkül, hogy szükség volna egy különálló mobil app lefejlesztésére.

Continue reading
Alibaba címlap Pinterest progresszív webalkalmazás Spotify Starbucks
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 64
  • 65
  • 66
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Radó Mátyás: A vevőket csupán kiszolgálni már nem elég!
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!