A jegyértékesítési kampány kereskedelemi és marketingszempontból is különös műfaj. Megkértük Kardos András onlinemarketing-szakértőt, hogy egy vendégcikkben ossza meg ezzel kapcsolatban a tapasztalatait.
Continue readingNem egyszerű az ügyfélszerzés külföldön, de itthon is kifizetődik
A magyar e-kereskedelem aktuális helyzetéről, a külföldi piac elérésének lehetőségeiről és a social media trendekről kérdeztük Farkas Zsoltot, az Evolut Agency alapító tulajdonosát és ügyvezetőjét.
Continue readingEzért ne hagyd ki a tesztelést!
Bízol a megérzéseidben? Biztos jó lesz, mert más is így csinálja? Egy webshop vagy egy mobilapp tervezésénél ez nem elég: a legjobb eredmények érdekében empirikusan is meg kell alapozni a munkát.
Continue readingAz AI már az üzlettel él – az ITBN és a Business Fest közös fórumot hozott létre
Ma már egy terület sem maradhat digitalizáció-, adat- és AI-semleges, hiszen ez már nemcsak a kiberbiztonsági szakértők ügye. Az ITBN és a Business Fest közösen szervezi következő eseményeit az AI és az üzleti szféra kapcsolódását fókuszba állítva.
Continue readingA visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
Continue readingTrendy Beat: a TikTok új e-kereskedelmi funkciót tesztel
Az új, Trendy Beat elnevezésű fejlesztés alkalmazáson belüli vásárlást kínál, amellyel a cégcsoport által forgalmazott termékeket fogják árusítani.
Continue readingA mesterséges intelligencia világában nő a piaci láz
Bár az MI fejlődése több mint fél évszázados múltra tekint vissza, fejlettebb eszközeinek gyakorlati alkalmazása még gyerekcipőben jár: igazából nem az a kérdés, hogy mire használják most, hanem hogy mire lesz jó a jövőben.
Continue readingAz Admitad affiliate hálózat belép a magyar piacra
A Mitgo csoporthoz tartozó Admitad affiliate hálózat közép-európai pozícióját erősítve belép a magyar piacra. Ezzel mostantól a helyi vállalkozások számára is elérhető az Admitad online értékesítést növelő szolgáltatása.
Continue readingMegalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata
2023. június 20-án megalakult a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata. A több mint 30 éve elkötelezett munkát végző szakmai szervezet új tagozata egyben a társadalmi szerepvállalás és az értékteremtő, tudatos kommunikáció melletti kiállás.
Continue readingA progresszív webalkalmazásoké a jövő?
A progresszív webalkalmazás (PWA) biztosíthatja azokat a funkciókat, amikre egy hagyományos mobilalkalmazás képes, méghozzá anélkül, hogy szükség volna egy különálló mobil app lefejlesztésére.
Continue reading








