digitalizáció
-
A mobilhasználat exponenciális növekedésével a mobilmarketing elsajátítása alapvető fontosságúvá vált a fogyasztókkal hatékonyan kapcsolatot tartani kívánó vállalkozások számára. Érdemes így górcső alá vennünk, hogyan optimalizálhatjuk meglévő mobilmarketing stratégiánkat, hogy hatékonyabban érjük el és vonjuk be az okostelefon-felhasználóinkat.
-
Már nem csak a készpénzt felváltó bankkártya típusok, hanem a mobilfizetés, az azonnali utalások és az új generációs BNPL (Buy Now, Pay Later) megoldások színesítik a palettát. Mit hogyan fizetünk? - Megjelent a PwC Magyarország Digitális Pénzügyi Körképe a fizetés-technológiai piac jelenéről és jövőjéről.
-
A mobilalkalmazások az online kereskedelem nélkülözhetetlen kommunikációs csatornáivá váltak, miközben mára felzárkózott hozzájuk a mobiltárca is. Utóbbi sokkal többet jelent egy fizetési szolgáltatásnál. Kéz a kézben alkalmazva ezeket, jó lehetőséget kínálnak a fogyasztók hűségének kialakítására.
Legfrisebb cikkek
-
Bár nem új koncepció, a használt termékek adásvétele (recommerce) az elmúlt két-három évben jelentősen megugrott. A szűkülő gazdasági keretek miatt vásárlásainknál egyre nyitottabbak vagyunk a használt termékekre, illetve elkezdtük értékesíteni saját dolgainkat is. Ez hatással van a közvetlen értékesítésre, ami ösztönözheti a kereskedőket, hogy belépjenek erre a piacra.
-
Újra növekedési pályára állhat-e a hazai e-kiskereskedelem? Milyen trendek határozzák meg a munkánkat? Továbbra is a nagy nemzetközi politikai és világgazdasági folyamatok dominálják az életünket vagy az e-kereskedők végre újra fókuszálhatnak arra, amihez a legjobban értenek? Mindez kiderül a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös 2024-es Trendspotting kutatásából.
-
Egy friss, csomagautomaták használatát felmérő kutatás visszaigazolta, hogy óriási változásnak vagyunk a szemtanúi, szereplői. De az is látszik hogy a piac lassan telítődik.
E-ker hírszemle
-
A beszerzők újabb generációja kerül nyeregbe. Jelentős részük azonban úgy intézné a beszerzést, hogy az egész tranzakció során egyetlen értékesítési képviselővel se kelljen beszélnie. A milleniálok már nem gyermekek!
-
Befejeződik a Digiméter sikeres digitalizációról szóló cikksorozata, ez a tizennegyedik, egyben utolsó rész a legfontosabb tanulságokkal.
-
A spontán tényezőkön - cégvezető, folyamat, szervezet, szakemberek, tudás, tőke, környezet és technológia - és a szakirodalomban azonosítottakon túl további öt dolog van hatással van egy vállalat digitalizációjára. Erről szól a Digiméter friss, 13. része.
Legfrisebb cikkek
-
A tudás elvileg adott, mégis lemaradásban vagyunk a digitalizációt illetően. Mi hibádzik, mi az oka ennek? Erről szól a Digiméter tizenkettedik, a magyar sajátosságokról szóló része.