Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Országosan elérhető a Trans-Sped ZERO szolgáltatása

Országosan elérhető a Trans-Sped ZERO szolgáltatása

A Trans-Sped ZERO szolgáltatása júniustól már az egész ország területén elérhető, így bármely e-kereskedő választhatja ezt a költséghatékony és környezettudatos kiszállítási formát, mely már a nagyméretű gyári csomagolású termékekre is elérhető, 40 kg-os súlyig.

Continue reading
címlap Logisztika Trans-Sped

Reacty Digital: 2022 nehéz év volt, és az idei sem lesz könnyű

e-kereskedelmi felmérés

Az elmúlt éveknél mérsékeltebb növekedéssel 1378 milliárd forintos forgalmat ért el 2022-ben a hazai online kiskereskedelem a Reacty Digital éves webáruházi felmérése alapján.

Continue reading
címlap e-kereskedelem felmérés kiskereskedelem Reacty Digital

Omnichannel értékesítés: a jövő kereskedelme

Omnichannel értékesítés, a jövő kereskedelme

Az online vásárlás növekedése és a digitális csatornák térhódítása végérvényesen megváltoztatta az értékesítést. Hogy miért az omnichannel kereskedelemé a jövő, és hogy tudunk elindulni ezen az úton, cikkünkből kiderül.

Continue reading
címlap figitális értékesítés Oander omnichannel értékesítés

Rangos díjakat adtak át az Ecommerce Hungary visegrádi konferenciáján

ECH nagydíj

Az Ecommerce Hungary Egyesület immár 19. alkalommal rendezte meg éves konferenciáját, amelyen több díj is átadásra került. A központi témák idén a mesterséges intelligencia, a nehéz gazdasági környezet és az exportban rejlő lehetőségek voltak.

Continue reading
címlap ECH Ecommerce Hungary Konferencia Ecommerce Hungary Nagydíj

7 ok, amiért a tartalmaidnak minőségi vizuális elemekre van szüksége

7 ok, amiért a tartalmaidnak minőségi vizuális elemekre van szüksége

Figyelemfelkeltő képek, videók, infografikák és egyéb vizuális tartalmak nélkül semmilyen márka nem tud boldogulni az online világban. De hogyan járulhatnak hozzá ezek a SEO eredményekhez?

Continue reading
címlap képek kollekció SEO tartalommarkeing video

Jelentősen növelheti az élelmiszerárakat a hulladékgazdálkodási rendszer átalakítása

EPR kiterjesztett gyártói felelősség

Az elmúlt évek során egy uniós irányelv útmutatása alapján az összes tagállamban, így Magyarországon is bevezetésre kerül az úgynevezett kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR).

Continue reading
címlap EPR környezetvédelem

Ezek ma a világ legnagyobb kiskereskedői

Ezek ma a világ legnagyobb kiskereskedői

A közelmúltban 2 lista is napvilágot látott a globális top kiskereskedőkről. Az NFR és a Deloitte felmérése szerint a vezető szereplők szinte kivétel nélkül megőrizték pozícióikat, és tovább tudtak növekedni.

Continue reading
címlap Deloitte kiskereskedelem NRF

Miért működik a gamifikáció, és hogyan motiválja a felhasználókat?

Gamifikáció játékosítás

Ebben a cikkben áttekintjük a gamifikáció népszerű példáit, megismertetjük az oktalízis keretrendszerét, valamint megvizsgáljuk a gamifikáció helytelen alkalmazásának néhány lehetséges következményét.

Continue reading
címlap gamification marketing

Fast fashion és greenwashing: miért csukjuk be a szemünket?

greenwashing fast fashion

A greenwashing az a marketingtörekvés, amely olyan termékeket vagy szolgáltatásokat próbál fenntarthatónak beállítani, amelyek valójában nem ütik meg ennek a mércéjét. Ez a jelenség sajnos több különböző iparágban jelen van – ezek közé tartozik a divat is.

Continue reading
címlap fast fashion greenwashing marketing

A TikTok újabb rohamot indít a videós értékesítés elterjesztésére

A TikTok újabb rohamot indít a videós értékesítés elterjesztésére

A kínai platform átszervezi e-kereskedelmi üzletágát annak érdekében, hogy az olyan piacokra összpontosítson, mint az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok – írja a Financial Times.

Continue reading
címlap élő vásárlás live shopping TikTok videós értékesítés
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 66
  • 67
  • 68
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Radó Mátyás: A vevőket csupán kiszolgálni már nem elég!
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!