A Trans-Sped ZERO szolgáltatása júniustól már az egész ország területén elérhető, így bármely e-kereskedő választhatja ezt a költséghatékony és környezettudatos kiszállítási formát, mely már a nagyméretű gyári csomagolású termékekre is elérhető, 40 kg-os súlyig.
Continue readingReacty Digital: 2022 nehéz év volt, és az idei sem lesz könnyű
Az elmúlt éveknél mérsékeltebb növekedéssel 1378 milliárd forintos forgalmat ért el 2022-ben a hazai online kiskereskedelem a Reacty Digital éves webáruházi felmérése alapján.
Continue readingOmnichannel értékesítés: a jövő kereskedelme
Az online vásárlás növekedése és a digitális csatornák térhódítása végérvényesen megváltoztatta az értékesítést. Hogy miért az omnichannel kereskedelemé a jövő, és hogy tudunk elindulni ezen az úton, cikkünkből kiderül.
Continue readingRangos díjakat adtak át az Ecommerce Hungary visegrádi konferenciáján
Az Ecommerce Hungary Egyesület immár 19. alkalommal rendezte meg éves konferenciáját, amelyen több díj is átadásra került. A központi témák idén a mesterséges intelligencia, a nehéz gazdasági környezet és az exportban rejlő lehetőségek voltak.
Continue reading7 ok, amiért a tartalmaidnak minőségi vizuális elemekre van szüksége
Figyelemfelkeltő képek, videók, infografikák és egyéb vizuális tartalmak nélkül semmilyen márka nem tud boldogulni az online világban. De hogyan járulhatnak hozzá ezek a SEO eredményekhez?
Continue readingJelentősen növelheti az élelmiszerárakat a hulladékgazdálkodási rendszer átalakítása
Az elmúlt évek során egy uniós irányelv útmutatása alapján az összes tagállamban, így Magyarországon is bevezetésre kerül az úgynevezett kiterjesztett gyártói felelősségi rendszer (EPR).
Continue readingEzek ma a világ legnagyobb kiskereskedői
A közelmúltban 2 lista is napvilágot látott a globális top kiskereskedőkről. Az NFR és a Deloitte felmérése szerint a vezető szereplők szinte kivétel nélkül megőrizték pozícióikat, és tovább tudtak növekedni.
Continue readingMiért működik a gamifikáció, és hogyan motiválja a felhasználókat?
Ebben a cikkben áttekintjük a gamifikáció népszerű példáit, megismertetjük az oktalízis keretrendszerét, valamint megvizsgáljuk a gamifikáció helytelen alkalmazásának néhány lehetséges következményét.
Continue readingFast fashion és greenwashing: miért csukjuk be a szemünket?
A greenwashing az a marketingtörekvés, amely olyan termékeket vagy szolgáltatásokat próbál fenntarthatónak beállítani, amelyek valójában nem ütik meg ennek a mércéjét. Ez a jelenség sajnos több különböző iparágban jelen van – ezek közé tartozik a divat is.
Continue readingA TikTok újabb rohamot indít a videós értékesítés elterjesztésére
A kínai platform átszervezi e-kereskedelmi üzletágát annak érdekében, hogy az olyan piacokra összpontosítson, mint az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok – írja a Financial Times.
Continue reading








