Skip to content

hatékonyság

Csak nyerhetsz velük: az e-kereskedelmi chatbotok 7 fontos előnye
-
Ma már nagyon sokféle költséghatékony chat megoldás közül választhatunk, de vajon mire érdemes figyelni a döntésnél?
Csak nyerhetsz velük: az e-kereskedelmi chatbotok 7 fontos előnye
-
Ha szeretnénk jól kiszolgálni a vásárlóinkat, az interneten is célszerű megszólítani őket, és beszélgetni velük. Erre jól bevált eszköz lehet egy chatbot. Lássuk, miért!
Gamification a call-centerben: játszva hatékonyabb az ügyfélszolgálat munkája
-
A játék sokkal jobb dolog, mint munka. Ugyanakkor semmi akadálya, hogy játékos elemeket vezessünk be a munkába.
Influencer marketingben gondolkozol? Ezeket a számokat ismerned kell!
-
Az amerikai marketingszakemberek 84 százaléka hozott létre influencer kampányokat 2017-ben, és a jelek szerint ez a mutató az idén sem fog csökkenni.
Az email után az SMS lehet az e-kereskedők új csodafegyvere
-
Az email mindmáig vitathatatlanul az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, az alábbi két kampány viszont azt igazolja, hogy az SMS-re is lehet építeni.
Loginet: ezek a szektorok bővülhetnek még az e-kereskedelemben
-
A Wolfgang Digital friss kutatása, melyben 143 millió internetes vásárlási folyamatot elemeztek, segíthet megállapítani, hogy üzletünk jól vagy rosszul teljesít a nagy átlaghoz képest.