online kiskereskedelem
-
A KSH nemrég kiadott tájékoztatója szerint 2023. februárjában a kiskereskedelem forgalmának volumene 10,1%-kal csökkent az előző év azonos időszakához képest.
-
Az online kiskereskedelem meg tudta tartani a lendületét, ráadásul a növekedés motorja továbbra is a rendelési gyakoriság növekedése– derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.
-
Fontos mérföldkőhöz érkezik az elektronikus kereskedelem 2021-ben: az aktív felhasználók száma Európában 500 millió fölé emelkedhet.
-
Miután kijöttek a második negyedéves pénzügyi adatok, az USA Kereskedelmi Minisztériuma is kiadta összefoglaló jelentését. Eszerint mintegy 44,5 százalékos volt a növekedés az ecommerce-szektorban, miközben a kiskereskedelmi forgalom volumene közel 4 százalékkal csökkent.
-
A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2019-ben elérte a 781 milliárd forintot, ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki a Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatásaiból.
-
A GKI Digital és az Árukereső.hu március 11-én tette közzé a magyar online kiskereskedelmi piac tavalyi eredményeit. A szektor éves forgalma 2019-ben elérte a br. 625 milliárd forintot, ami 16%-os növekedést jelent, a kereskedői hangulat-index viszont erősen visszaesett 2019 utolsó negyedévéhez viszonyítva.
-
A GKI Digital október 15-ei sajtóközleménye szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren, az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.
-
Nincs egyszerű dolguk a hagyomásos kiskereskedőknek az online kihívóikkal szemben. Nézzük meg az elmúlt évek trendjeit és a sikeresen alkalmazkodó offline áruházak titkát.
-
4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac, több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést.
-
545 milliárd forint: ennyi volt 2017-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma. Ezzel először szárnyalta túl az 500 milliárd forintos lélektani határt, és nőtt 10 év alatt 46 milliárd forintról 545 milliárd forintra, több mint tízszeresére a hazai internetes kiskereskedelem.