Skip to content

online kiskereskedelem

Az Amazon ráül a kiskereskedők pénzére
-
Csak egy héttel a termék kézbesítését követően utalja át mostantól az Amazon a vételárat a kereskedőinek. Az évvégi rohamok kiszolgálása érdekében érdemes nagyon betárazni a raktárba.
bio_online_rendelés
-
Nehezedik a hazai web-bioboltok helyzete: a már terápiás dózisú hatóanyagot tartalmazó étrendkiegészítők és vitaminok csak a patikákban lesznek elérhetők, és még a külföldi webshopokkal is versenyezniük kell a vásárlókért.
india_ecommerce_krea01
-
A piaci növekedés az egyik dimenzió csupán Indiában, mert a nagyvárosokon kívül élők és a megrendeléseket kiszolgáló réteg alkalmazottai egy teljesen másik világban élnek.
Februárban is csökkent a kiskereskedelmi forgalom
-
A KSH nemrég kiadott tájékoztatója szerint 2023. februárjában a kiskereskedelem forgalmának volumene 10,1%-kal csökkent az előző év azonos időszakához képest.
GKI Digital Árukereső.hu
-
Az online kiskereskedelem meg tudta tartani a lendületét, ráadásul a növekedés motorja továbbra is a rendelési gyakoriság növekedése– derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.
Európa
-
Fontos mérföldkőhöz érkezik az elektronikus kereskedelem 2021-ben: az aktív felhasználók száma Európában 500 millió fölé emelkedhet.
RXEU 2022: Hogy alakulnak a vásárlási szokások Európában?
-
Miután kijöttek a második negyedéves pénzügyi adatok, az USA Kereskedelmi Minisztériuma is kiadta összefoglaló jelentését. Eszerint mintegy 44,5 százalékos volt a növekedés az ecommerce-szektorban, miközben a kiskereskedelmi forgalom volumene közel 4 százalékkal csökkent.
Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
-
A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2019-ben elérte a 781 milliárd forintot, ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki a Reacty Digital és az eNET Internetkutató közös e-kereskedelmi kutatásaiból.
A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra
-
A GKI Digital és az Árukereső.hu március 11-én tette közzé a magyar online kiskereskedelmi piac tavalyi eredményeit. A szektor éves forgalma 2019-ben elérte a br. 625 milliárd forintot, ami 16%-os növekedést jelent, a kereskedői hangulat-index viszont erősen visszaesett 2019 utolsó negyedévéhez viszonyítva.
Ecommerce Hungary: Elmaradtak a rekordok a karácsonyi szezonban
-
A GKI Digital október 15-ei sajtóközleménye szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren, az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.