Skip to content

trend

ünnepi_időszak
-
Az iskolakezdés ugyan rendre felpörgeti az augusztus végi forgalmat, ám az előrelátó kereskedő ilyenkor már a karácsonyi időszak akcióit és kampányait kezdi tervezni. Nem lehet elég korán elkezdeni.
használcikk-piac
-
Az év első felében stagnált a hazai e-kereskedelem. Csökkenő vásárlószám mellett, a hirdetések kényszerű növelésével és az árak emelésével tudták tartani a tavalyi szintet az e-kereskedők, de ez sem volt elég: az inflációs adatok fényében a helyzet valójában a piac csökkenését tükrözi
2019-es design trendek az e-kereskedelemben
-
A web fejlődése és az új technológiák alkalmazása megváltoztatta a felülettervezés szemléletét. A felhasználói felületek kényelmesebbé és rugalmasabbá váltak, ezáltal pedig a felhasználói élmény is előtérbe került a fejlesztési folyamatokban az utóbbi években. Az e-commerce iparág évek óta early adopterként reflektál az új trendekre.
5 trend, amire a keresőmarketingben figyelni kell 2019-ben
-
Megszokott a marketingben, hogy gyorsan változnak a szabályok, azonban a 2019-es év különösen turbulens a kattintásokért folytatott harcban. Erre az 5 trendre mindenképp figyelj, ha az élen akarsz maradni!
Criteo: Már 44 százalékon a mobilos tranzakciók Európában
-
A lista élén álló Svédországban 60%-ot is eléri az okostelefonos vásárlások aránya.
534 milliárd eurós volt tavaly az EU e-kereskedelmi piaca
-
A növekedés két számjegyű volt 2017-ben, és az idén valószínűleg gyorsulni fog.