Korábban írtunk már az Instagram Reels jelentőségéről az online térben, de mivel a közösségi média világa egy elég nagy iramban változó terület, tekintsük át röviden, hogy mi is a helyzet az Instagram videós megoldásával 2023-ban.
Continue readingAI megoldások az e-kereskedelemben
A mesterséges intelligenciára épülő technológiák már régóta jelen vannak, és számos területen, így az e-kereskedelemben is használjuk őket. Áttekintjük a legfontosabb felhasználási területeiket, és az integrációs lehetőségeket.
Continue readingMiért használj long tail kulcsszavakat?
Nehéz gazdasági helyzetben előfordulhat, hogy változtatnunk kell az eddig bevált üzleti stratégián, akár SEO területen is. Egy okosan felépített vagy átalakított keresőoptimalizálási stratégia azonban segíthet mérsékelni a válság hatásait, és továbbra is hatékonyan elérni a vásárlóközönséget.
Continue readingCRO: Miért és hogyan kell konverziót optimalizálni?
Mi fán terem a konverzióoptimalizálás? Kobza András onlinemarketing-szakember, a LifeStyleShop.hu alapítója cikksorozatában ezt a fontos témát járja körül.
Continue readingGoogle Analytics 4: Sikerült az átállás?
Cikksorozatunk második részében megvizsgáljuk, mikor tekinthetjük sikeresnek vállalkozásunk GA4-es átállását, illetve bemutatjuk, milyen plusz intézkedéseket kell még tenni a konverziós célok helyes beállításához.
Continue readingMorvai Tamás
A Dognetnél a magyar piac terjeszkedéséért és edukációjáért felelős.
Continue readingEcommerce Hungary Nagydíj a hazai e-kereskedelem legjobbjainak
Nagydíjat alapított az Ecommerce Hungary Egyesület, a jelölési, illetve pályázati felhívás pár napja látott napvilágot. A részletekről kérdeztük Bőgel Györgyöt, az egyesület elnökét.
Continue readingCBCommerce.eu: Németország lett az új online nagyhatalom
A teljes, határokon átívelő európai kereskedelem forgalma nagyjából 5 százalékkal emelkedett 2022-ben, és mintegy 179,4 milliárd euróra volt tehető. Az online értékesített termékek ebből 105,5 milliárdot tesznek ki. Továbbra is az IKEA a legnagyobb szereplő.
Continue readingFebruárban tovább csökkent a kiskereskedelmi forgalom
A KSH nemrég kiadott tájékoztatója szerint 2023. februárjában a kiskereskedelem forgalmának volumene 10,1%-kal csökkent az előző év azonos időszakához képest.
Continue readingHa tavasz, akkor GLAMOUR-napok
A GLAMOUR-napokat idén április 13-16-ig rendezik meg, több mint 300 márka és 4000-nél is több üzlet akciós kuponkínálatával.
Continue reading








