Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

10 tipp a képek hatékony keresőoptimalizálásához

10 tipp a képek hatékony keresőoptimalizálásához

Miért fokozottan fontos a kép SEO alapjait alkalmaznunk 2023-ban? Hogyan állj neki a képek optimalizálásának? Az alábbiakban ezekre adunk választ.

Continue reading
címlap képek keresőoptimalizálás kollekció SEO

A kkv-nak éri meg leginkább a Shopify platformját választani

A kkv-nak éri meg leginkább a Shopify platformját választani

A kanadai cég az utóbbi években igazi “svájci bicskává” fejlesztette a rendszerét, amely számos integrációra is lehetőséget ad. Nézzük meg kicsit részletesebben, hogy mit is tud!

Continue reading
címlap KKV kollekció Shopify webshopmotorok

Google Analytics 4: Lehetőségek és adatvezérelt növekedés

A mesterséges intelligenciát hívja segítségül az új Google Analytics

Cikksorozatunk harmadik, záró részében megvizsgáljuk, milyen új kiaknázandó lehetőségek kínálkoznak a GA4 átállást követően, majd bemutatjuk, milyen előnyökkel jár az adatvezérelt növekedésre való áttérés, a tartós, adatokra támaszkodó növekedési pályára való átállás.

Continue reading
adatvezérelt működés analitika címlap GA4 Google Analytics 4 kollekció

Reacty Digital: ezt gondoljuk itthon a mesterséges intelligenciáról

Reacty Digital: ezt gondoljuk itthon a mesterséges intelligenciáról

A felnőtt lakosság többsége hallott már a mesterséges intelligencia fogalmáról, ismertségben az önvezető járművek, használatban a videójátékok állnak az élen – derült ki a Reacty Digital felméréséből.

Continue reading
ai címlap kutatás mesterséges intelligencia Reacty Digital

Miért problémásak a törött linkek, és hogyan deríthetjük fel ezeket?

Miért problémásak a törött linkek, és hogyan deríthetjük fel ezeket?

Nagyjából minden weboldalon vannak törött linkek, amelyek felkutatása és kijavítása egyszerre alapvető karbantartási feladat és marketinglehetőség. A Practical Ecommerce 3 hasznos eszközt ajánl, amelyek segítségével könnyen orvosolhatuk a problémát.

Continue reading
címlap kollekció linképítés SEO

Mi az a Youtube Shorts, és hogy használd marketingcélokra?

A YouTube Shorts-ban rejlő marketinglehetőségek

A 2020-ban Indiában debütáló YouTube Shorts nem titkolt célja, hogy a Snapchat által kitalált, majd a TikTok-on és Instagram Reels-en csúcsra járatott, rövid videós tartalmak piacára betörjön.

Continue reading
címlap közösségi portál video YouTube

A Zalando a ChatGPT-t alkalmazza divatasszisztensnek

A Zalando a ChatGPT-t alkalmazza divatasszisztensnek

A német fast-fashion nagyágyú az OpenAI rendszerét használja majd a vásárlók különleges kérdéseinek megválaszolásához, ami új korszakot nyithat az ügyfélszolgálat történelmében.

Continue reading
ai ChatGPT címlap divat mesterséges intelligencia ügyfélszolgálat Zalando

Az EU Tovább szigorítja a termékbiztonsági előírásokat

Az egyre kiszolgáltatottabb vásárlók védelémében, valamint az online vásárlási iránti, egyre növekedő igény következtében komoly szigorításokba kezd az Európai Unió, amely teljesen újraszabta a 2001-es a termékbiztonsági előírásait.

Az egyre kiszolgáltatottabb vásárlók védelémében, valamint az online vásárlási iránti, egyre növekedő igény következtében komoly szigorításokba kezd az Európai Unió, amely teljesen újraszabta a 2001-es a termékbiztonsági előírásait.

Continue reading
címlap EU Európai Unió termékbiztonság

FOXPOST rendszerfrissítés: átmeneti üzemszünet lesz

A vásárlók a kiszállítás minőségén keresztül ítélik meg a webáruházat

2023.04.23. vasárnap 17 óra és 2023.04.24. hétfő reggel 5 óra között a FOXPOST teljes szolgáltatása szünetelni fog.

Continue reading
címlap Foxpost

„Nem volt más választásunk, mint menni előre”

Csányi Zoltán Sztípity Róbert

Sztípity Róberttel, a ShopBulider alapítójával, és Csányi Zoltánnal, a Dressa vezetőjével beszélgettünk saját történetükről, délvidéki mentalitásról, és arról, hogy ha most kellene, belekezdenének-e újra az egészbe.

Continue reading
címlap Csányi Zoltán interjú Sztípity Róbert
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 69
  • 70
  • 71
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Radó Mátyás: A vevőket csupán kiszolgálni már nem elég!
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!