Nem a hagyományos úton indult el az online értékesítéssel az edzéshez és fogyáshoz ajánlott táplálékkiegészítőket forgalmazó Intenset. Mégis jelentős szereplője lett a hazai piacnak. A cég egyik alapítóját és tulajdonosát, Zoikasz Nesztoraszt a közösségépítésről is kérdeztük.
Continue readingFenntarthatatlannak tűnő csúcsra ért fel az e-kereskedelem új sztárplatformja
Függővé tette a fogyasztókat extraolcsó, extragyors vásárlási modelljével az elektronikus kereskedelem új kínai sztár platformja, a Pinduoduo. A harmadik negyedévben 94 százalékos növekedést produkáló cég jövőjével kapcsolatban a szakértők máris kételkedő hangnemre váltottak. Senki sem hisz abban, hogy ez a diadalmenet sokáig fenntartható.
Continue readingMeglepően egyszerű a kiút a sok karácsonyi marketingtanács dzsungeléből
Az online marketinggel foglalkozó tanácsadók egyik szokása, hogy karácsony előtt pontokba foglalt reklámötletekkel bombázzák az e-kerekedőket. Jó marketingtanácsból is megárt azonban a sok! Mutatjuk, hogyan érdemes köztük rendet vágni!
Continue readingÍme a gyors és hasznos SEO optimalizálás, hogy jobb lehess az átlagnál
Bár tudjuk, hogy a SEO nem sprint – az optimalizálás sokkal inkább egy maraton, már ami a befektetett munka megtérülését illeti -, ettől még nem kell lemondanunk a rövidtávú eredményekről sem. Az alábbiakban három olyan, azonnal a gyakorlatba ültethető tippet mutatunk, amelyek a szokásosnál gyorsabb sikert eredményeznek.
Continue readingKarácsony: az 50 ezer forintos ajándék azért idén is ritka lesz
Karácsonykor mindenből sok fogy, de a legtöbbet mégis játékkonzolra, kávéfőzőre, televízióra, mobiltelefonra, elektromos járműre és porszívóra költünk. De a házasságkötés és a gyermekáldás bejelentése is kiugróan magas, amikor így, év végén összegyűlik a család.
Continue readingFast fashion: a tőzsdére is szemet vetett a környezetpusztítás világbajnoka
Tőzsdére készül a fast fashion divatrendjének üstökös cége, a kínai Shein, amely termékei olcsóságával és forgási sebességével megbolondította a vásárlókat és felpörgette a környezet szennyezését.
Continue readingFekete lesz idén a karácsony?!
Tavaly októberhez képest 6,5 százalékkal mérséklődött a magyar kiskereskedelmi forgalom mértéke. A csomagküldő és internetes kiskereskedelemnél is 2,3 százalékos visszaesés tapasztalható – közölte a KSH.
Continue reading“Mindent kipróbálunk, mindenbe belekóstolunk”
A fatüzelésű kályhákat és kandallókat forgalmazó Warnex Zrt. néhány éve kezdett csak az online értékesítésbe. A webshop siker is gyorsan jött: a harmadik évet már egymilliárd forintos forgalommal zárják. Németh Dániel ügyvezetőt a receptről is kérdeztük.
Continue readingBölcsek köve? Őszintén az affiliate marketingről
Az affiliate nem a bölcsek köve a marketing számára, de ha jól használjuk, rendkívül hatékony konverziónövelő eszköz lehet a marketingmixben. Ehhez kínálunk most szakértő segítséget!
Continue readingHa a vádak megállnak, minden borul az ecommerce világban
Míg Magyarországon a hagyományos boltokkal és a külföldi versenytársakkal vív harcot az e-kereskedő, nyugaton az elektronikus piacterek algoritmusainak meglovagolása jelent kihívást. Az Amazont viszont olyan súlyos vádakkal illetik, hogy a behemót a létéért is küzd.
Continue reading








